Gillende baby!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Mijn zoontje is nu bijna negen maanden oud en een lieve en super makkelijke baby!
Alleen van tijd tot tijd begint  hij echt keihard te gillen echt oorverdovend!
Laatst waren we op een verjaardag en ja , de eerste 2 minuten vind iedereen het super grappig maar daarna..... toen zijn we maar naar huis gegaan.
Thuis doet hij het ook regelmatig en ook op vakantie was het flink vaak raak.
Ik zou denken dat hij het doet om aandacht te krijgen maar dat kan bijna niet, we waren met 10 man op vakantie ouders broertjes zusjes dus hij kreeg de hele dag aandacht.
Heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing???

Groetjes Char

Hoi,

Uhhhhh ja!!! hierro!!!!!  Tja, ik denk dat het uitproberen is...
iig heb ik met oud en nieuw géén vuurwerk meer nodig.... ik heb een gillende keukenmeid in huis... hahaha, ik denk/hoop dat het een "fase" is en dat het vanzelf over gaat!! Ik geef er geen aandacht aan, niet positief en niet negatief...

Groetjes Debby mv B'Elanna

Misshien is het juist omdat hij dan teveel prikkels krijgt?
Chloë kan het ook ineens vanuit het niets doen, zo hartverscheurend dat ik paniekerig ga zoeken of ze ergens pijn heeft.
Maar het lijkt wel of ze dan teveel indrukken ineens krijgt en het gillen gebruikt om zich te ontladen, zeg maar.
Ook ik negeer het en dan is het zo over.
Sil

Hoi hoi,

Nou fijn te horen dat ik niet de enige mam ben met deze ervaring haha.
Soms vraag ik me af of hij er zelf geen hoofdpijn van krijgt dan hoest hij er op los en dan denk ik wat ben je nou helemaal aan het doen, inderdaad negeren is wel een goede oplossing maar in een kamer vol visite gaat iedereen keihard zitten lachen ja dan denkt hij natuurlijk o ze vinden me geweldig.
Ach ja jullie hebben vast gelijk dit zal hij niet doen tot hij 18 is haha.

Groetjes char

Justin doet het de laatste tijd midden in de nacht ook zo vanuit het niets waardoor ik stijf in mijn bed zit! Ik denk dat het een fase is waar onze beebs weer doorheen moeten, ik merk trouwens wel dat als ik met Justin in een drukke omgeving ben geweest dat hij het ook doet, hij kan niet tegen hele drukke mensen en te veel mensen in een kleine ruimte vind hij ook niet prettig.

Suc6!

Puk

Hier nog zo`n gillende keukenmeid...en we hebben toch echt een jongen gekregen!
Hij gaat met de dag harder gillen en schreeuwen.
Ik heb ook geen oplossing maar hopelijk gaat het snel over.
Ik heb ook eens mee gegilt maar dat vond hij alleen maar leuker.
Ýk negeer het nu maar.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan