GILLENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN GRRRRRRRRRRR!!!

A

Anoniem

Guest
ja ja wordt er doof van hahaha

Ryan heeft zins een paar dagen het gillen ondekt en volgens mij vind hij het zelf erg leuk om te horen
maar papa en mama niet meer hahaha
Hij gilt zo hard dat de buren komen vragen wat er is .

het is vast een fase (duurt die lang??? hahahaha)

groetjes moekje

Dus Ryan gaat op 31december om 24:00 voor de deur zitten is goedkoper dan vuurwerk hahahahaha

Hahahahaha!!!

Begint op een gegeven moment een beetje vervelend te worden hé?
Dylano doet het ook hoor.
Ik denk dat ze het nu in de gaten hebben, dat dat geluidje uit hun komt, en dat vinden ze echt geweldig, haha!!

Groetjes Debby.

gillen is hier ook favoriet!

sinds 1ste kerstdag heeft  puck weer iets nieuws ontdekt; de hele tijd 'nep hoesten', zo van hallooooo zien jullie mij ugh ugh ugh??? hahaha heel vertederend en zo pakt ze dus iedereen in .

Hard schaterlachen doet ze wel, maar gillen heeft ze nog niet uitgevonden, misschien gelukkig maar als het echt zo erg is....hahaha zal heus nog wel komen vrees ik.
Wat op dit moment erg leuk is is inderdaad nep hoesten, om de aandacht te krijgen. En ja daar kan je echt niet omheen is zo mooi om te zien.
Wat worden onze kleintjes toch wijsneuzen he????Zo vertederend!!!!!
Liefs noompje

Feline gilt ook af en toe zo erg. Als ze het lang doet zeg ik er wat van op een rustige toon en vaak stopt ze dan.
Ik heb weinig geduld, dus ze mag d'r stem wel ontdekken (dat schijnt het te zijn) maar niet te lang, want dan krijg ik hoofdpijn hahaha.

groetjes Maris

hoi hoi,

ik droom ervan dat het af en toe eens was maar het is hier dus continu grrrrr

soms denk ik wel eens , ik loop nu de deur uit en ff een blokje om (doe je toch niet maar goed)

meneer werd dus vanmorgen al gillend wakker en is de hele dag ( buiten het slapen om dan) aan de gang geweest hij heeft ook nog eens zo'n heel hoog schel geluidje

en er iets van zeggen heeft geen zin want hij kijkt je aan en lacht even gniepig en gaat weer vrolijk verder

leuk die vase hahahaha krijg er wel hoofdpijn van zeg pff

groetjes moekje en gillende Ryan

Ha Ha Ha Ha. Wen er maar aan. Hidde heeft vanaf het begin hoge geluidjes gemaakt. Ben af en toe bang dat het een meisje is, zo hoog dat 'ie gilt. We noemen nu al een tijdje ons speenvarketje. Hij gilt en als 'ie verkouden is knort 'ie ook.

Ik hoop voor je dat het geluid wel wat minder word.

Groetjes Lynn

Terug
Bovenaan