Ging goed vandaag

Dag lieve meiden,

Ten eerste wil ik jullie allemaal even bedanken voor jullie lieve berichtjes. Vond ik heel tof bedankt meiden.

Verder ging het goed vandaag niet ongi geworden dus dat is in iedergeval een goed teken. (het duimen heeft al geholpen maar dames stop nog niet want ik ben jullie duimen nog even nodig).
Ik hoop dat het uitblijven van mijn ongi een goed teken is!

Ik hou jullie op de hoogte.

Welterusten voor straks en tot gauw.

Liefs Bibi
 
hai bibi

jazeker hoop ik voor jou dat het wegblijft
heb gewoon krampen in mijn duimen
hihihihi
maar ja ik hoop ook dat het bij mij wegblijft ik ga morgen voor het eerst testen
mijn nod dag was de 19e
spannend he
wanneer ga jij weer testen
heel veel succes ermee
 
Lieve Bibi,

Mooi, het belangrijkste blijft nog weg!
En natuurlijk blijf ik voor je duimen, al heb ik er straks de blaren opstaan.
'k Wil je wel graag mee hebben naar het feb.forum!

Hoe gaat het verder? Voel je nog iets, of juist helemaal niks. En wanneer wil je weer gaan testen?
Ben heel benieuwd. Wat was jouw langste cyclus?

Ik hoor wel weer van je. Sterkte en hopelijk straks heel veel suc-6 bij het testen!!!

Liefs Dianne
 
Hoi Dianne,

Ik was zo met mezelf bezig dat ik helemaal niet heb gevraagd hoe het met je is? Hoe voelt het nou om nu zwanger te zijn? Nog erg onwerkelijk? Heb je al kwaaltjes? Je voelt je vast helemaal fantastisch na dit nieuws?

Soms ben ik best wel een beetje jaloers op je. Ik weet nog niets, negatieve test, geen klachtjes op een beetje gevoelig borsten na.
Mijn langste cylus was de laatste tijd 30dagen. Paar maand geleden toen we nog niet aan het proberen waren een keer 48dagen. (was ik ook net van de pil af). Dus die reken ik ook niet mee. Ik bel wel ontzettend kriebellig, kattig en ontzettend moe. Maar dat kan ook komen door de span ningen die ik nu wat meer voel. Weet jij wanneer niet niet meer hoeft te testen als je ongi weg blijft? is dat na 10dagen of nog langer. Die onzekerheid is wel erg, ben ik nu zwanger of niet?

Dank je voor het aanhoren van mijn gemopper. Ik hoop gauw weer van je te horen.

Liefs Bibi
 
Terug
Bovenaan