Ginger & Roos

A

Anoniem

Guest
He Ginger & Roos,

Duim ook voor jullie hoor!
Ik weet ook niet of ik 2 weken kan wachten hoor! Ga het echt wel proberen! Vorige keer heb ik in 1,5 week 2x een test gedaan en 2x was ie negatief! Na bijna 6 weken ging het toen mis! Ik moet je zeggen dat ik het doodeng vind om nu een test te gaan doen. Ben als de dood dat ie weer negatief is.

Maar goed, ben nu 1 dag over tijd en nog niks van een ongi te merken! De symptomen zijn nog steeds hetzelfde! Dus nu maar hopen dat mijn lichaam me deze week niet voor de gek houdt!

We keep in touch!!! Sterkte het weekend!

He Mir,

Jij ook sterkte met het in bedwang houden van het testen. Ik hoop dat je de volgende keer een mooie mededeling hebt voor ons.

Ben zelf waarschijnlijk vanaf vandaag niet zoveel op het forum, vanwege een heerlijke 3-weken durende vakantie. Maar daarna ga ik zeker checken wie ik allemaal mag feliciteren.

Misschien mag ik jou dan wel zoenen en feliciteren!

Groetjes,
Roos

Hey Mir!

Voel me echt ongi worden: buikpijn en zeurende hoofdpijn. Ik loop nu dus steeds naar de wc omdat ik denk dat ik iets voel lopen...
Ach...zucht... je snapt het wel...

Liefs,

Ginger

He Roos, jij een fijne vakantie en wie weet heb jij ook straks wel goed nieuws!

Ginger, Ik zit met hetzelfde euvel, heb net even alle frustraties weggetypt in een nieuw onderwerp, ik heb wat bruinige afscheiding! Zou het dan weer niet zo mogen zijn!!! Ik wordt er echt gek van! Ik zocht dus lekker met je mee!

Maar wie weet is er nog een klein sprankje hoop ergens????????

Terug
Bovenaan