@ Ginger en Jennifer/Jenny

Hey meiden,

Ik was gewoon nieuwsgierig naar jullie..

@ Ginger: het is zo stil bij je..betekent dit dat het niet goed is gegaan? De 26ste mocht je toch testen? Hoop dat je goed nieuws heb..

@ Jenny: Hoe is het bij jouw afgelopen? Had je mooie embryootjes? En zijn ze ook al teruggeplaatst? Hope so!

Ik moet een maandje wachten en mag in november weer beginnen aan de cryo behandeling..

Laten jullie wat weten?

Mo

Hoi Mo,

ik spreek misschien wat voor mijn beurt maar ik had Ginger ook in de gaten gehouden over hoe het met haar ging. Zij heeft een berichtje achtergelaten op haar andere topic: Ginger, Imme en Tessa (als ik  alle namen  goed heb).

Groetjes Belle

Hey Mo!

Sorry.....had ook bij jou even moeten laten weten hoe het is afgelopen...Bedankt Belle voor het doorgeven aan Mo! Lief hoor!
Idd, betekent het dat het niet is gelukt, ik werd al 3 dagen te vroeg ongesteld. Ik was er echt kapot van, vandaar ook mijn korte en weinige reacties hier....
We hadden zeer goede hoop, de artsen ook, maar helaas.
Gelukkig wel eskimootjes nog voorhanden (3). Dus nu een maand rust en als het goed is over ongeveer 2 weken starten met de progynova voor de cryo.
Ik heb daar niet zoveel vertrouwen in, de kansen zijn maar klein. Maar goed het is toch weer een kans!
Hoe is het nu met jou? Al begonnen met de volgende behandeling?
Ik hoor het graag.

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan