Ginger, hoe is het met je?

Hoi Ginger,

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat, of je inmiddels al aan IUI begonnen bent.
Mijn 1e IUI is mislukt, deze ronde waren we op vakantie en hebben dus zelf maar goed onze best gedaan. Eind volgende week weten we of dat misschien zinvol is geweest en anders gaan we vanaf dan weer aftellen voor IUI nr 2.
Hoop iets van je te horen, misschien zitten we een keer samen in de wachtkamer in Bernhove .

Liefs, Cath

He!

Ik heb net op je ander berichtje gereageerd! Had deze helemaal over het hoofd gezien!
Zoals ik al geschreven heb: morgen dus mijn eerste IUI. IK ben eigenlijk erg zenuwachtig. Ik moet ook zeggen dat ik echt baalde dat jouw eerste poging mislukt is. Ik had goede hoop, maar weet ook dat de kansen van slagen erg klein zijn. Het is toch alsof ik je een beetje "ken". Daarom erg jammer.

Morgen heeft Mantel dienst. Ik vind dat echt vervelend, maar hoop dat er met het inbrengen weinig mis kan gaan. Het grote werk gebeurt toch in Nijmegen.

Kon jij meteen terecht toen je je in Bernhoven meldde? Ik moet daarna weer werken en ben benieuwd hoe lang alles bij elkaar duurt...

Hoe gaat het verder met jou? Hier is alles rustig, weer aan het werk, het gewone leventje.

Tot gauw!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan