ginger

A

Anoniem

Guest
He Ginger,

Hoe gaat het met je ?
Door al dat gedoe met dit forum, ben ik er ook al even niet geweest.

Maar ben genieuwd hoe het met je is, al weer in je klus periode ?
Wij mogen ook al weer aan de slag...

Ben in ieder geval wel bij de HA geweest en die heeft mij, zonder veel moeite te hoeven doen, doorgestuurd naar de gyn.

Dus heb gelijk een date gemaakt voor 18 nov, dat was de eerste mogelijkheid.
Kan het zomaar zijn dat ik net zwanger ben, ...... Hopen we dan maar weer op.

Nou, meid, veel succes en tot horens.

Liefs Pop

Hey Pop,

dachten we toch bijna hetzelfde moment aan elkaar. Doordat dit forum wat problemen vertoond heb je mijn berichtje niet gelezen...
Mijn klusperiode zit er weer op. ik had mijn ei rond de 14e en hebben zaterdag voor het laatst geklust. lekker in Oostenrijk. Wie weet doet de hoogte wonderen...hihi...!

Goh, duurt nog even voordat je terecht kan..maar goed er wordt werk van gemaakt en dat moet zeker een gerusstelling zijn. Nu hopen op een goede afloop ;-).

De 27e moet ik weer naar de gyn. voor mijn onstekingen. Ik heb twee weken geleden onstekingsremmers geinjecteerd gekregen en moet dan op controle. De dag erna is mijn NOD. Ik ga in elk geval informeren, wanner we in aanmerking zouden komen voor onderzoek en eventuele hulpmiddelen...
Het is pas de 7e maand, maar i.v.m. met mijn aandoening doet vrijen nog steeds pijn. We klussen in de periode om de dag, maar vaak met pijn. Ik weet niet hoe lang ik dat nog vol houd en hoop dus op vervroegde hulp van de gyn. en niet pas na een jaar. Voor herstel mag ik eigenlijk niet vrijen, maar voor kinderen....nou ja, dat hoef ik je niet uit te leggen...
Mijn gyn. is volledig op de hoogte, dus hopelijk een goede afloop op ons gesprek. We wachten af...

Klus ze! Heel veel succes enneh...blijf ervan genieten!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan