Ginger

A

Anoniem

Guest
He ginger,

nou gister een spannende dag gehad.
Eerst wel even lekker met mijn moeder de stad in geweest. Je moet jezelf tenslotte ook af en toe een pleziertje gunnen en jezelf verwennen. Dat hebben we dat ook maar even gedaan.

Om half drie had ik de afspraak. Was hij verlaat, dus de spanning bouwt dan wel op. Maar goed, een hele aardige man. Die alles goed en duidelijk en rustig heeft uitgelegd. Hij wilde natuurlijk van alles van me weten, maar dat zal je zelf ook wel meegemaakt hebben.

Wat de assistente alleen niet had gezegd was dat mijn man wel mee had gemoeten en dat ik gelijk een inwendig onderzoek zou krijgen. Maar goed, dan kan je er in ieder geval ook niet tegenop zien. Hij kon in ieder geval zien dat ik mijn eisprong net had gehad, en dat klopt, want dinsdag had ik een positieve ovulatietest.

Het inwendige is in ieder geval goed en ben gezond, dus hij heeft gelijk alles goed in werking gesteld. Volgende week moet ik bloed laten prikken. Dan moet ik 10 dec naar de fertiliteits arts. Gaan ze mijn eisprong in de gaten houden, waarschijnlijk een samenlevingstest doen. in de tussetijd mag mijn man twee keer wat in het ziekehuis af geven. en dan krijgen we op 13 januarie alle uitslagen.

Als alles dan gewoon goed is, gaan ze een kijkoperatie doe naar de eileiders.

Maar goed dan zijn we al weer een heel stuk verder, en ik ga er stiekem toch wel vanuit dat het in de tussentijd lukt.

Dus al met al viel het erg mee, fijne arts en het heeft me wel een stuk rust gegeven. En misschien is dat al het zetje wat we nodig hebben.....

Nou, het is een heel verhaal geworden...

Ik wens iedereen veel succes en een fijn weekend

Liefs Pop

Hey POP!

Wat fijn te horen dat je een goed gesprek hebt gehad met je gyn.!!! Jammer dat het niet helemaal duidelijk voor jullie was hoe de eerste keer zou gaan verlopen... Maar goed: de start is gemaakt en de rest volgt dus snel.

Het geeft vast rust dat op het oog alles oke zag, tenminste dat gaf mij rust. Ook ik had toen net mijn eisprong gehad. Fijn!!!! Klopt het tenminste met je gedachten en ovulatiestesten.

Er zal een spannende tijd voor jullie tweetjes aanbreken en januari lijkt dan wel ver. Maar met de feestdagen in het verschiet is het zo januari! Ondertussen gewoon blijven genieten van de sex en wie weet was dit inderdaad wel het duwtje in je rug...

Ik hoop en duim voor heel veel positief nieuws, want ik denk dat we dit allebei wel een keer kunnen gebruiken op dit gebied!

24 nov. mijn NOD en mocht het dan nog niet gelukt zijn, heb ik besloten om volgende maand te starten met ovulatietesten.

Fijn weekend en een dikke knuffel,

Ginger

Terug
Bovenaan