gipsafdruk van de dikke buik

Mijn vriend heeft vanavond een gipsafdruk van mijn buik gemaakt. Het was wel erg zwaar dat stil zitten en het koude gips om mijn lichaam. Maar het resultaat mag er wezen. Het is echt een aanrader om te doen. Het moet nog even drogen en dan kan ik het gaan beschilderen.
Groetjes Peet (week 32,4)

heeel leuk ja!
ik heb het zelf niet gedaan,heb namelijk op mn onderbuik een "kwabbel" extra vetjes en zo heb ik geen mooie buik voor zoon afdruk.heb nu wel buikfoto's! die had ik bij mijn 1ste dus niet hahaha
ben heeeel benieuwd erna!

Liefs Kim 34,6

Gaaf! Ik heb alleen foto's gemaakt, want met dat gips lijkt me een heel gedoe en manlief is niet zo handig. Het is wel mooi om je buikie vast te leggen. We kijken allemaal uit naar de kleine, maar deze tijd moeten we ook koesteren!
Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt.
x Taraneh

Ik heb een pakket gehad en daar zat een potje vaseline in en daarmee moet je je lichaam goed insmeren en het gips laat gewoon heel makkelijk los. Ik ben gewoon naakt op stoel gaan zitten met sokken aan (tegen koude voeten) en de kachel lekker hoog.
De troep viel reuze mee we hadden een stuk plastic folie neergelegd en stukjes gips van 10 cm leg je in een bakje met water.
Als het droog is ga ik het zelf beschilderen in de kleuren van de babykamer.
Wij hebben een babysite waar alle foto´s op staan. www.hunny.babysite.nl en het wachtwoord is Bunny

Terug
Bovenaan