gipsbroek

hallo allemaal

Mijn dochter van bijna 5 maanden zit nu twee maanden in een gipsbroek.
Zijn er misschien moeders van kinderen met een gipsbroek?

groetjes marielle

hoi,

mijn man is orhtopeed en heeft er al heel wat voorbij zien komen. Ons dochtertje had een beentje dat niet lekker meebewoog en vanaf de dag dat er foto's van haar heupen zijn gemaakt bewoog ze ineens wel goed, alsof ze het gehoord had! Haar foto's bleken ok gewoon goed te zijn.
Ik heb en tijdje geleden wel gezien dat er een site is met kleding voor kinderen met een gipsbroek!

groeten Elke

mijn dochter zit nu al 2 maanden in een gipsbroek, en het mag er gelukkig over 2 weken af maar dan moet ze nog wel even verder met een spreidbroekje, maar dat is vergeleken met het gips niet zo erg.
ze heeft heupdysplasie, ik heb ook gehoord dat iets erfelijks kan zijn maar bij mij en mijn man is niemand in de familie die het ook heeft of heeft gehad.
maar dan kan het toch nog wel.
het is geen pretje zo want je wilt natuurlijk genieten van je kleintje en dat doe ik ook wel maar ik denk dat het toch wat anders was geweest zonder gipsbroek.
maar ja het is  nu eenmaal zo en ik denk maar zo: alles komt goed.

groetjes marielle

mijn dochter zit nu al 2 maanden in een gipsbroek, en het mag er gelukkig over 2 weken af maar dan moet ze nog wel even verder met een spreidbroekje, maar dat is vergeleken met het gips niet zo erg.
ze heeft heupdysplasie, ik heb ook gehoord dat iets erfelijks kan zijn maar bij mij en mijn man is niemand in de familie die het ook heeft of heeft gehad.
maar dan kan het toch nog wel.
het is geen pretje zo want je wilt natuurlijk genieten van je kleintje en dat doe ik ook wel maar ik denk dat het toch wat anders was geweest zonder gipsbroek.
maar ja het is  nu eenmaal zo en ik denk maar zo: alles komt goed.

groetjes marielle

Hoi,
Ik ben je ook al tegen gekomen bij een topic wat ik had geopend over een spreidbroek.
Bij ons in de familie komt het ook niet voor. Maar komt het omdat ze in stuit heeft gelegen. Was dat bij jou niet het geval?
Kan me heel goed voorstellen dat het vervelend is, zo'n gipsbroek. Ik ben de spreidbroek van mijn dochter al helemaal zat! Maar nog even volhouden, het is voor haar eigen bestwil! Wat een dooddoener is dat hé, ik wordt er zó ziek van als mensen dat constant zeggen. Het is wel zo, maar het maakt het er niet leuker op.
Nou, veel sterkte verder!
Groetjes Sil

hoi sil

wat bij ons de oorzaak ervan is weten we niet precies.
mijn baby heeft niet in een stuit gelegen en bij mij en mijn man in de familie is er niemand die het heeft of ooit heeft gehad.
dus ja dan is het moeilijk te zeggen.
het zo zielig en ik blij dat het4 april eraf mag want we hebben niet echt een kei leuke tijd achter de rug maar ja we moeten toch verder en het is voor mijn kleine haar bestwil en dat is het belangrijkst toch.
en misschien krijgt ze ook een helmpje want door dat gips heeft ze echt erge voorkeurshouding het zit allemaal niet zo mee.
maar toch geniet ik er veel van.

groetjes marielle

Jeetje, dan zit het echt niet mee!
Zo'n helmpje is ook niet echt een leuk gezicht. Maar wederom is weer wel zo dat het echt helpt. Werk op een kdv, daar is een jongetje wat er 1 heeft, en na 4 weken zie je al verschil.
Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een hele vervelende tijd is. Als ik zie hoe vervelend ik het al vind..en voor jou is het natuurlijk nog erger.
Probeer idd wel te blijven genieten, want het gaat zó snel die babytijd. En nog maar een paar dagen, dan is het al 4 april.. Sterkte.
Sil

Terug
Bovenaan