gipsbuik maken

Hoi,

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben.Want wij willen en afdruk maken van mijn buik maar ben erg beniewd of dat makkelijk gaat en er weer makkelijk eraf is te halen.
Het leek ons tenslotte wel een leuk aandenken voor laten om te kijken hoe groot me buik nu echt is geweest.Op deze site staan de voorbeelden zijn echt super leuk.

www.bibabebie.nl.Misschien

dat jullie mij kunnen helpen of ja de gene die ook zo'n gipsbuik hebben gemaakt.

Groetjes Haagsemama
(36 weken en 1 dag)

Hallo,
Je kunt heel makkelijk zelf een afdruk maken van je buik. Gewoon wat rollen gipsverband bij een hobby of tekenwinkel halen. De rol in water drenken (vocht goed uitknijpen), je buik goed insmeren met vasiline of uierzalf. En dan iemand de stroken gipsverband op je buik laten leggen, 1 voor 1. Zorg er voor dat ze elkaar wat overlappen, dus dat het goed aansluit. Vervolgens goed laten drogen, om het proces te versnellen kun je een fohn gebruiken. Als de mal uitgehard is kun je hem leuk beschilderen met bv. arylverf.
Ik hoop dat het gaat lukken op deze manier, in ieder geval succes!
Groetjes, Mabel.

Hoi,

Wij hebben ook een afdruk gemaakt toen ik 36/37 weken zwanger was.

Nu gaan we dit ook weer doen. Het is zo leuk.

Mijn man klopte zachtjes op het gips en kind lief schopte terug. Dat was echt leuk.
En als je je idd goed insmeert met vaseline dat krijg je het er zo vanaf hoor.

Succes ermee.

Vicky
11w3d

Hoi Mabel,

Het materiaal heb ik al in huis.Maar wil het op het laatste moment maken dan is me buik lekker groot.Niet dat ik nu nog niet een grote buik heb.

Groetjes Haagsemama

Hoi Vicky,

Oh dat stelt me toch wel een beetje gerust dat het er makkelijk af gaat.Heb een extra grote pot vasaline gekocht dus smeren maar.Ben wel benieuwd naar het eind resultaat het is toch iets unieks want niemand verder heeft want het is jou buik.

Wij willen hem dan ook mooi beschilderen en dan op een doek in de huiskamer hangen.
Dankje wel voor de tips.

Wij gaan hem volgende week maken dan ben ik 37 weken.

Groetjes Haagsemama

Terug
Bovenaan