gipsbuik

A

Anoniem

Guest
ik wil graag een gipsbuik maken van mn dikke buik, maar wie weet wat goed is ennne gips is toch gips? ik kan wel die dure dingen kopen, maar toch ook gewoon gips? dan leg ik   wat folie op mn buik en smeer het goed in?
wie heeft hier ervaring mee, of weet een goede goedkope?

Hoi hoi,

Ik wil dat ook graag gaan doen als ik een iets grotere buik heb. Toevallig heb ik pas geleden op Ebay zo'n pakket gezien voor € 24,95 + € 5,50 verzendkosten.
Als je op deze link kijkt, vind je de webwinkel waar je ze kunt kopen: http://stores.ebay.nl/Best-Purchase-4-U

Succes ermee!

Groetjes, Sonja

Hoi Hoi Allemaal,

Ik ben Maria en ik ervaring met het laten maken van een gips afdruk van je zwangere buik.
Ik heb heb het ook gedaan toen ik 8 maanden zwanger was en ik moet zeggen het is een prachtige herinnering aan je mooiste tijd in je leven.

Ja kan het met rollen gips doen kan je kopen bij een hobby winkel b.v.b. pipo's
Je smeer je buik ik met een dikke laas  vaseline en je knip een paar stukken van de rollen gips de breedte van b.v.b. je buik. die maakt je nat in een bakje met water zou doe je het tot dat je hele buikje in het gips zit en dan moet je het een paar minnuten laten drogen en dan kan je het er zo vanaf halen en als het goed gedroogt is de overtollige stukken weg knippen.
( maar je kan dit niet alleen iemand anders moet je buik in gipsen! en pas op met een navel piercing plak die af met een pleister!!)

Nou ik hoor het wel als iemand nog vragen heeft?
ik ben te bereiken via donnymaria@hotmail.com

we willen er volgende week mee beginnen, dank je voor je tip en ik zal je zeker mailen als ik nog een vraag heb.

Terug
Bovenaan