Gipsbuik

Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik zou het ook graag willen doen.
Heb ergens wel eens een torso gezien, dus van je buik en borsten, je borsten ook omdat die ook erg gegroeid zullen zijn en waarschijnlijk ook weer zullen slinken.

Ik hoor graag ook tips,
liefs Marloes

ik heb ervaring maar niet echt veel tips! we hebben het 1 keer gedaan.. nou je kan dus erg snel klaar zijn maar mijn mannetje had er ietwat moeite mee.
mijn vk gaf als tip dat je de stroken meteen van borst naar buik moet verdelen en dan pas een laag erover heen doen.,
mijn man deed namelijk eerst borsten en toen pas de buik, bovenkant liet al los namelijk dus die moest ik de hele tijd vasthouden...
maar goed het resultaat mocht er wezen, nu moeten we nog weer 1 maken, heb alles al in huis. daarna gaan we hem zilver maken en uiteindelijk 2 voetafdrukjes van de baby erop plaatsen..

liefs en succes!

geen tips, wel dat de pakketten te koop zijn bij duimeland, daar staat vast een mooie beschrijving op. Het leek me ook wel wat maar aangezien ik nu drang heb ontwikkeld dat we te veel zooi hebben en dat alles uitgezocht moet worden, lijkt het me een super herinnering, maar uiteindelijk weer iets wat in de weg gaat staan.

Terug
Bovenaan