Gipsbuik

Hoi meiden

We hebben vanavond mijn buik gegipst! Echt super leuk! Ik had een pakket besteld om het thuis te doen. Mijn moeder kwam gezellig helpen:) We hebben eerst één gemaakt met mijn buik, borsten, 1 schouder en mijn arm met mijn hand op mijn buik. En toen hadden we nog genoeg over dus hebben we er nog een gemaakt met de handen van mijn vriend op mijn buik en met mijn borsten (dus als een corset zeg maar)
Ze zijn echt mooi gelukt, ben er super blij mee. Nou kan mijn oma super mooi schilderen dus die gaan we daar even voor vragen. Maar eerst moeten ze een week uitharden..

Wou het even vertellen:)
 
Wat leuk zeg! Wist niet eens dat je zoiets voor thuis had. Dacht dat je dan altijd naar iemand toe moest. Dit lijkt me veel fijner.
Leuk dat je oma ze gaat beschilderen.
 
Hey wat leuk! ik heb ook al tijdje een pakket thuis liggen ga vrijdag of zaterdag met mijn man doen ben dan 36 weken heb tijdje getwijfeld van wanneer kan het dan het beste durf niet zolang meer te wachten ben bang dat anders te laat is...

Wat voor pakket heb jij gebruikt , wel leuk dat je er 2 hebt en nog leuker dat je oma ze gaat beschilderen zal ze vast heel leuk vinden!
 
Ik wist het eerst ook niet dat je dat thuis kon doen. Maar kwam het op internet tegen op bibabebies.nl
Een pakket met gipsrollen die je in stukjes miet knippen en dan in warm water onderdompelen en dan plakken.

@jennifer
Ik raad je aan om nog iemand te laten helpen.. Wij zouden het ook samen doen maar blij dat ik mijn moeder gevraagd had. Het is best wel een klusje en het droogt op onder je handen. Het mooiste is om het ook goed nat te maken, dan kun je het mooi glad strijken. Wij zijn in de badkamer aan de gang gegaan. Er zat in mijn pakket ook een zijltje die hebben we over mij heen getrokken (tot onder mijn buik) zodat de stoel en vloer beschermd waren. Bij de tweede zijn weo het zijl gaan staan.

Liefs

weop het zijl
 
Ho gaat niet helemaal goed op mijn telefoon. Maar ze zeggen dat het mooiste is tussen de 30 en 36 weken. Ik zou er niet langer mee wachten hoor. Ik ben morgen 38 maar was er ook erg laat mee. Oh ja en goed dik doen.. Echt wel een paar lagen over elkaaranders is ie niet stevig genoeg. En vergeet je vooral niet dik in te smeren met vasaline anders word je echt geharst haha
 
Terug
Bovenaan