girl girl girl!!!

Ja ja de titel zegt het al wij krijgen een meisje!!!! Vorige week de 20 weken echo gehad en alles was goed met onze beweeglijke meid!!!! Ik heb wel een uur op de tafel gelegen, want onze dame was zooo aan het bewegen dat het allemaal langer duurde om alles te zien:).
Wilde het ook even delen, ben zó blij weer een meisje erbij!!!! Op een roze wolk!!!!!
Groetjes Marijke

Gefeliciteerd en geniet maar lekker van jullie roze wolk :D
Wij hebben ook al zo een beweeglijk kindje dat we bijna een uur hebben gezeten / gelegen bij de VK (50 min.)
Zal wel bij de duur van de zwangerschap horen hahaha :D

Dank je wel!!!! Genieten zeker wel!!!
hahaha dat denk ik ook dan!!! is zo grappig en anders dan bij mijn eerste dochter!!!
mooi he om dan toch zo lang te kunnen kijken naar je wonder!!!

Gefeliciteerd! Geniet van je roze wolk! We hebben As donderdag de gelachtsbepalings echo! Ben echt benieuwd! Het is dan ook mijn verjaardag maar het enige waar ik aan denk is dat ik onze kleine uk weer mag bewonderen!

Vraagje, hebben jullie wel eens last gehad van klein beetje bloedverlies na het vrijen?

dank je wel!!! succes met je echo en fijn genieten he!!! en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

heb geen last van bloedverlies na het vrijen, wel heel lang gevoelig van onder, das ook niet fijn. maar het is wel normaal om een beetje bloed te verliezen.

van harte gefeliciteerd met jullie roze wollk

Sabrina ik had het een paar weken geleden, de vk zei dat het geen probleem is, zolang het niet meer als een maandverband vol is/ word

Terug
Bovenaan