Hoi maris,
was het leven maar zo makkelijk ja....dat scheiden gewoon niet mocht, maar goed, voor hun geval is het wel beter, om eerlijk te zeggen!
en verkopen gaat niet, het is een huurhuis, maar mijn pa neemt de lening mee en tja die krijgt dus geen hypotheek...dus hij kan er niet zomaar uit en voor de huur komt hij in aanmerking voor alleen de vrije sector, dus mijn pa gaat er heel erg op achteruit, en mijn moeder gaat er alleen maar op voorruit, alleen wil ze dat nog niet inzien...ze is bang dat haar plekje wordt afgenomen, is ook wel zo, maar goed, ze kan nu wel helemaal opnieuw beginnen. Helaas heeft mijn moeder nog steeds hoop...en ik ben het nu echt uit haar hoofd aan het praten! Maar ze is net een struisvogel, steekt af en toe echt d'r kop in het zand, ze wil het niet horen ben ik bang...maar goed, dat komt ook wel goed, ben iemand die niet tegen ruzie kan....dus ik zal nog wel een keertje kwaad worden tegen mijn ouders! Je hoort het wel hoe het afloopt...eerst de feestdagen door komen, daarna gaat het allemaal gebeuren!
Liefs
Angelique