@Girl1

A

Anoniem

Guest
Rotsituatie van je ouders. Wil je een dikke knuffel geven, want ik weet hoe het is om er tussen te zitten.....

liefs Maris

Hoi Maris!

Lief van je! Ik was het ook even zat hoor, dus heb het er even uitgegooid tegen allebei en of ze nu eens mijn broertje willen inlichten, want ik kan mijn mond niet meer houden, ik bewaar liever de vrede! En ik ben de kluts kwijt over wat ik wel en niet mag zeggen! Maar het is nu duidelijk voor vooral mijn moeder om mij er niet tussenin te proppen, mijn pa liet mij al gaan, en deed af en toe z'n verhaal, maar verder niets, mijn moeder verwacht van mij dat ik het met haar eens was....en daar was ik klaar mee!

Wel balen dat jij het ook meegemaakt heb...ik hoop echt voor mezelf dat het snel voorbij is! Nogmaals lief van je!

Groetjes
Angelique

Hoi Angelique,

Mijn ouders zijn al 27 jaar gescheiden (toen ik 1 was). En ze hebben nu al 11 jaar ruzie met elkaar. Mijn zus trouwens ook met mijn vader.
En ik heb sinds een paar jaar weer contact met mijn vader. Ben ik erg blij om! Hij is geen goede vader, maar wel echt heel lief en hij houdt heel veel van mij, mijn man en dochtertje.

Helaas hebben we hier dus nog steeds moeilijkheden en ongemakken met verjaardagen. Zorg ajb dat dat niet gebeurt en dat ze elkaar met respect blijven behandelen.
Ik ga volgend jaar mijn vader 's morgens uitnodigen en mijn moeder en zus 's middags, want het was op Feline's verjaardag niet leuk. Mijn moeder en zus bleven lang en toen mijn vader met zijn vrouw kwam ging hij meteen weer weg. Dat vond ik heel vervelend, want mijn moeder was er al lang maar ging niet weg...

Pff heel verhaal. Wil je niet ontmoedigen, maar het zal natuurlijk nooit meer hetzelfde worden. Maar spreek je ouders er ajb op aan voor het de verkeerde kant op gaat.

Liefs Maris

Hoi Maris,

Bedankt voor je tip....nou gaan ze gelukkig nu al goed met elkaar om, en willen ook gewoon 1 advocaat in de arm nemen om de scheiding te regelen. Alleen ze willen beide het huis niet uit, dus dat wordt nog een probleem, heb ook gezegd dat ik het finaciele plaatje ga nakijken en dat ze er anders maar allebei uit moeten gaan!

Dat wat er tussen jouw ouders gebeurd, zal ik hier nooit toelaten, ze moeten elkaar respecteren en gewoon normaal doen, maar dat hebben ze ook tegen me gezegd dat ze dat ook gaan doen. Dus daar ben ik blij om. Ze zijn allebei stapelgek op Jesse, dus ik wil ook gewoon dat hij zijn oma en opa kan zien! Dus dat komt goed!

Liefs
Angelique

Hoi Angelique,

Waarom kan toch niet iedereen bij elkaar blijven en echt eeuwige trouw beloven en nakomen.... Tja sprookjes bestaan niet he...

Maar goed dat je dat nu al tegen ze zegt. Ik was er te jong voor en nu lukt het niet meer. En waarom verkopen ze niet gewoon en allebei een nieuwe start.

groetjes Maris

Hoi maris,

was het leven maar zo makkelijk ja....dat scheiden gewoon niet mocht, maar goed, voor hun geval is het wel beter, om eerlijk te zeggen!

en verkopen gaat niet, het is een huurhuis, maar mijn pa neemt de lening mee en tja die krijgt dus geen hypotheek...dus hij kan er niet zomaar uit en voor de huur komt hij in aanmerking voor alleen de vrije sector, dus mijn pa gaat er heel erg op achteruit, en mijn moeder gaat er alleen maar op voorruit, alleen wil ze dat nog niet inzien...ze is bang dat haar plekje wordt afgenomen, is ook wel zo, maar goed, ze kan nu wel helemaal opnieuw beginnen. Helaas heeft mijn moeder nog steeds hoop...en ik ben het nu echt uit haar hoofd aan het praten! Maar ze is net een struisvogel, steekt af en toe echt d'r kop in het zand, ze wil het niet horen ben ik bang...maar goed, dat komt ook wel goed, ben iemand die niet tegen ruzie kan....dus ik zal nog wel een keertje kwaad worden tegen mijn ouders! Je hoort het wel hoe het afloopt...eerst de feestdagen door komen, daarna gaat het allemaal gebeuren!

Liefs
Angelique

Terug
Bovenaan