gist-infectie

hai lieve meiden,

ik ben afgelopen vrijdag naar mn huisarts geweest en toen is er bij mij een gist-infectie gevonden.
nou heb ik vandaag mijn medicijnen daarvoor opgehaald.
wilde vragen aan jullie of jullie ervaring met dit medicijn hadden:

gyno-daktarin 400 MG (vaginaal inbrengen)

ik ben namelijk niet zo gek op medicijnen, vooral nu niet tijdens mijn zwangerschap.\

ook staat in de bijsluiter dat er niet genoeg is bekend om het schadelijk te kunnen noemen tijdens de zwangerschap.

kunnen jullie mij hiermee helpen, want durf het op het moment niet te gebruiken.

alvast bedankt.

groetjes dolfijntje
(week 37)
 
ik kan me voorstellen dat je nu niet graag medicijnen gebruikt,ik ben normaal heel makkelijk,hoofdpijn en meteen twee pijnstillers maar nu wacht ik ook zo lang mogelijk hoor! Maar goed,de bijsluiter is ook niet bepaald geruststellend,ik zou nogmaals je arts er over bellen en het navragen en ook evt. je vk...of neem het medicijn even mee,wie weet kan zij er meer over vertellen?

succes ermee!!
 
Hoi dolfijntje,
Volgens mijn gynaecoloog kan je het gewoon gebruiken. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik een hele heftige schimmelinfectie, ik kreeg toen de eerste dag een pil gyno-daktarin van 1200 MG (!!!) en daarna nog 3 dagen een pil van 400 MG. Het heeft geen nadelige gevolgen gehad, maar ik was zeker van mijn infectie af!!
Succes!
 
ha fijn voor jullie snelle reacties.
nou ben ik in ieder geval gerust gesteld.
denk dat ik er dan vanavond toch maar mee begin.

zijn er toch maar 3.

groetjes dolfijntje
(week 37)
 
Gewoon met die vaginale tabletten beginnen. Ik heb zelf ook een paar keer een schimmelinfectie gehad, met ook van die vaginale tabletten, en watv
oelde ik me opgeknapt na de kuur.
Ook je eigen gezondheid is belangrijk, en ik denk dat de meeste vrouwen niet onnodig medicijnen gebruiken.

groetjes,
Fieke
 
Terug
Bovenaan