Gister 1e echo gehad!

Nou gister waren wij aan de beurt voor de echo, wat is dat toch bijzonder zeg! Zo'n ieniemienie babytje en dan al gewoon het hartje zien en horen kloppen!! Klopte precies volgens mijn eigen berekening, dus uitgerekend op 29 Aug!:) Kan niet wachten tot de volgende echo!!

Liefs Esje
 
aaah dan ben jij dus maandag ook 8 weken?! bij mij werd deze datum berekend, helaas vier dagen later dan dat ik berekend had, maar een tweede komt nog om precies te kunnen kijken. Wat bijzonder om het hartje te zie kloppen!!
 
Ook al gehoord?? Jeetje wat gaaf! Wij konden het alleen zien! Heb je nu al de definitieve datum gekregen? Ik krijg die pas bij de 12 weken echo want hij schommelde nu nog wat...
In ieder geval super! Lekker genieten van de foto's nu!!
 
Oh wat grappig Aaltje2, dan zijn we gelijk uitgerekend! Ik ben idd Maandag 8 weken.

We hebben idd het hartje ook gehoord, had de vk ook nog niet verwacht maar ze probeerde het en jawel!! Echt super om het te zien en te horen, zo bizar dat er nu zoiets kleins in je buik groeit wat strakjes gewoon een mooi kindje zal worden... Het is nu 1.2 cm, hoe klein!!! Kan niet wachten tot de 4 weken voorbij zijn en we weer voor een echo mogen!

 
Terug
Bovenaan