gister 1e gesprek gyneacoloog

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

gisteren naar de gyneacoloog geweest ivm onregelmatige cyclus en omdat we 1 jaar bezig zijn. Inwendige echo via vagina gehad en ze zag geen zichtbare afwijkingen. Er werdt ook bloed afgenomen om te kijken of er een hormonale stoornis is ofzoiets... Over 2 weken op 25 juni moeten we weer terug komen en horen we hoe en wat. Ben best wel zenuwachtig!!!

Ik heb vorige week zaterdag een positieve ovulatie test gehad, dus ben benieuwd of we volgende week positief testen. Lichamelijke klachten lijken op de vorige maanden dus ik denk dat het weer niet raak is...

Zijn er nog meer meiden die bij de gyneacoloog lopen? Wat zijn jullie ervaringen?

ik ga 26 juni voor het eerst... dus ook ik ben erg nieuwsgierig....

zoww... dat is bijzonder en snel dat ze direct een onderzoek doen.

Ik ga volgende week woe naar de gyn... ben benieuwd... Zie topic.

duim voor je!

ik ben inmiddels al weer 9 jaar geleden bij de gyn geweest, dan wel om normale cyclussen maar geen zwangerschap.(na 1 jaar)

er werd ook meteen een inwendige echo gedaan, bloedprikken

tweede bezoek temperaturen(lijsten kreeg ik mee),fertiliteit onderzoek(zaad in potje thuis vullen :))

derde bezoek een samenlevingsonderzoek(zien of het sperma in mij bleef leven,de avond van te voren klussen en niet op staan om te plassen of te wassen,in de ochtend met vieze frut naar de gyn), en echo om te zien waar de eisprong zich bevond .

hopen dat je misschien al zwanger bent!

Terug
Bovenaan