Gister 7 weken echo gehad

Hallo Allemaal,

Ik was gister de hele dag zo zenuwachtig voor de echo die ik pas om half 8 s avonds had dus ben voor nood maar het centrum in gegaan om even te shoppen zodat de tijd sneller ging.Toch zei mn gevoel dat alles wel goed zat maar het blijft toch spannend.
Maar alles zag er uitstekend uit het hartje klopte mooi.
De verloskundige had me zelfs vertelt dat ze de kans wel erg klein achtte als het nu nog in een miskraam zou eindigen omdat het er zo perfect uitzag.Volgens haar kon ik het wel al wereldkundig maken als ik op 6 dec mijn 3e echo heb.....maar wij wachten nog even tot de kerst vind het een erg leuk idee als de hele familie dan toch bij elkaar is om het dan te vertellen! Ik hoop dat ik voor de dames die ook wat gestrest zijn i.v.m de kans op een miskraam nu ook wat gerustgestelde zijn na het lezen van mijn verhaal dat met 7 weken en een kloppend hartje de kans toch wel erg klein word.
 
Wat fijn dat alles goed is. Weet nog heel goed hoe zenuwachtig en bang ik was bij de eerste echo. De vorige zwangerschap was geeindigd in een miskraam. En hoe blij we waren dat de eerste 3 maanden voorbij waren en we het mochten vertellen. Nu ben ik aan het aftellen nog 5 daagjes dan wordt ons kleintje gehaald met een keizersnede ivm een stuitligging.
 
Wat fijn voor je dat alles er zo goed uitzag! Ik heb zelf 7 december mijn eerste echo en eerlijk gezegd, ik knijp ´m nu al een beetje!
 
Wat heerlijk he zo'n positieve echo.
Ik was helemaal in tranen toen het bij mij met 9 weken allemaal klopte en bewoog. Ik bleef nog wel een poosje bangig hoor ivm een eerdere miskraam, maar heb nu een gezonde zoon op de wereld gezet (weliswaar te vroeg, maar alles gaat goed).
Veel plezier en succes bij je volgende echo alvast ;-)

Liefs
 
Hou glitter po die

Wat een mooi ding

Ik heb 5 dec me eerst echo ik hou het niet meer
Ik heb veel tegen slagen 2 x bloeding gehad dus ik hoop dat het net zo posetief is als van jou

Ben blij voor je en wat een mooi kest kado
Gefellie,,

Liefs deza
 
Terug
Bovenaan