gister bij de gyn geweest

he meiden nou ben weer naar de gyn geweest en alles is goed,

hartje zien kloppen en ben ongeveer 7 weken, gister zei ze dus 6 weken en 6 dagen .

alleen heb nu weer een andere gehad sinds een half jaar dat ik bij een gyn loop vanwege kinder wens heb ik nog geen 1 de zelfde gehad.

de vorige 2 zeiden van ja wil je nog 1 keer zien en dan mag je naar de verloskunige ( 2 keer voor gekomen) en nu zei deze gyn wil je met 9 maanden weer zien. ik zei pardon heb al een afspraak lopen bij de verloskundige heb hem al 2 keer verzet, uw colega's hebben dat tegen mij gezegt nog 1 keer en dan mag je naar de verloskundige als alles goed is.

nou alles is goed, en moet ik nog een keer eigenlijk om te kijken of het soort blaasje wat bij me eierstok zit wat kleiner is geworden,

ik zei mijn verloskundige kan nu ook 20 weken echo's maken en kan dus ook binnenwaarts kijken, dus wil liever daar heen, naja door praten en overtuigen van mij kant , mag ik bij de verloskundige en zou ze de papieren opsturen.


vinden jullie dit stom?

 
he meiden dank jullie wel voor de reactie, mijn ervaring met de verloskundige en gynocolog is dat je bij de gyn nooit de zelfde krijgt, en bij de verloskundige wel, bij de gyn wordt alleen beetje gepraat echo gemaakt en beslissing genomen ( of je terug moet komen ja of te nee en wanneer)

en bij mijn oude verloskundige kreeg ik een praatje urine wordt nagekeken elke keer, bloeddruk controle, om e zoveel tijd moest ik ff bloed prikken bij haar ( vinger prik) om te kijken of me bloed goed was, werdt gewogen, dan pas mag ik op de bank ga liggen, gaat ze me buik op meten, en voelen, dan gaat ze pas een echo maken,

nou al die dingen denk ik niet dat de gyn dat doet, bij hun gaat het om tijd en niet om de patient. zo zie ik het.

gr
 
Ik denk dat het inderdaad het iets heel persoonlijks is en dat het erg per situatie en gyn. verschilt.
Zelf sta ik onder controle in het ZH, er zijn verschillende gyn. en inprincipe kan je op het spreekuur bij elke gyn. komen. Logisch want vaak kunnen ze van te voren ook niet plannen wie er bij de bevalling naast je bed staat.
Toch plannen ze me, als het kan, in bij mijn vaste gyn., die echt alle tijd voor me neemt. Ook echt al mijn kleine kwaaltjes ( maagzuur, jeuk, etc) waar ik over zeur nemen ze serieus.
Het is rot dat jij een andere ervaring hebt, maar om nu direct te zeggen dat het een gyn alleen om hun tijd gaat vind ik niet eerlijk.
 
nee zo bedoel ik het ook niet, ik liep ook bij een universe\ietijds ziekenhuis dus , das een verschil, ik zeg ook niet dat alle ziekenhuizen zo zijn, hoor, dit is mijn ervaring tot nu toe
 
Terug
Bovenaan