Gister controle gehad

Gister moest ik voor mijn laatste controle en toen bleek dat mijn bloeddruk veel te hoog was. Het had niet veel geschilt of ons kleintje had gister met de spoedkeizersnede geboren. Maar na allerlei onderzoeken bleek dat het toch kan wachten tot de geplande datum. Uitslagen van bloed en urine waren goed en de ctg zag er ook goed uit. Vondt het wel jammer, want ben er nu echt helemaal klaar mee. Van mij mag die kleine vandaag nog komen hahaha. Nu weer naar huis gestuurd met bloeddruk-medicijnen en zaterdag terug voor extra ctg. En dat allemaal nog voor een paar dagen. Maar goed we houden nog even vol het duurt nu echt niet lang meer tot de geplande keizersnede, zucht.

Jee...wat spannend zeg!
Heb je ook veel last van de hoge bloeddruk?
Waarom willen ze toch wachten? Maken die paar dagen dan uit voor hun?
Kan me voorstellen dat het wat jou betreft gisteren al had mogen gebeuren, dan had je je kleine meisje al lekker in je armen!
Succes morgen bij de CTG en de komende dagen!
We wachten in spanning met je mee!

Groetjes Brigitte

Omdat al mijn uitslagen goed waren kunnen ze er geen spoed achter zetten en plaats om de keizersnede eerder in te plannen was er niet. Ze heeft echt nog zitten twijfelen maar helaas het kan gewoon een paar dagen wachten. Dus zal het nog even vol moeten houden.

Jeetje weer even heftig zo die laatste paar dagen..
Heel veel succes morgen en met je bloeddruk.
Nog even en dan mag je van je kleintje gaan genieten!

Groetjes Kim

Hey,

Succes vandaag in het ziekenhuis, misschien dat jullie kleine vandaag wel wordt gehaald.
Anders nog een paar daagjes langer volhouden.
Je bent er bijna!!!!

Liefs Danielle

Jeetje heftig zeg, gelukkig heb je een datum en duurt het nu niet heel lang meer, aftellen dus! Spannend! Succes en sterkte nog even met de laatste loodjes!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan