gister eisprong gehad en gemeenschap gehad, vandaag bloedverlies!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden. Als het goed is heb ik gister mijn eerste eisprong gehad (ben 9 april gestopt met de pil), we hebben donderdag en vrijdag gemeenschap gehad. Vandaag ben ik een beetje bloed aan het verliezen. Kan dat een teken zijn dat het eitje zich aan het innestelen (dus misschien wel zwanger)  is of is het wat anders? En hoelang duurd het voor kunt testen of je zwanger bent, na zo'n eisprong? Heb bijna tien jaar de pil geslikt, kan me dus niet meer zo goed herinneren hoe mijn lichaam precies in elkaar zat. Wie kan mij even helpen? groetjes

Hmpf, moeilijk!

Nadat je bent gestopt met de pil, kan het heel goed zijn dat je cyclus weer even zelf op gang moet komen. Het wil niet zeggen dat je dus 14 dagen na je laatste pil je eisprong hebt gehad, en dat je precies weer 14 dagen daarna ongesteld wordt.

En stel dat je gister je ei had, dan kan het volgens mij nu nog niet aan het innestelen zijn: daar gaat wel een dag of 5 overheen heb ik ergens gelezen.

Testen kan vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden, maar gezien het feit dat je dat niet weeet (cyclus na pil kan zeer onregelmatig zijn, sommige meiden worden pas na 50 dagen voor het eerst ongesteld) is het lastig. Ik zou het eerst eens een maandje aankijken...

Succes!

Ukkie26

Hoi Ukkie,

je hebt inderdaad gelijk, met het innestelen. Heb net een site gevonden waar ik wat meer informatie vond. het duurd inderdaad een week voor het zich instesteld. Maar toch bedankt voor je reactie. groetjes

Het gebeurt wel eens dat je bloed verliest tijdens of na je eisprong. Ik heb dat zelf ook 1x gehad.

Er bestaat zoiets als een ovulatiebloeding, die kan je hebben 1 of 2 dagen rond je eisprong. Heb ik ook regelmatig en heb mijn huisarts ernaar gevraagd. Was heel normaal volgens mijn huisarts. Sommige vrouwen hebben dat en sommige niet.

Hoop je wat verder geholpen te hebben.

Groetjes Hopey

Terug
Bovenaan