Gister flinke paniek

Gister lekker met de honden lopen. Ze waren lekker aan het rennen en normaal is dat geen probleem, maar voor ik het wist lag ik op de grond en het enige wat ik kon bedenken was dat ik op me buik viel. Helemaal in paniek. Me man bleef heel rustig en heeft beiden honden overgenomen mij ondersteunt en gezegd bel de huisartsen post maar. Hele lieve assistent aan de lijn en ze zei kom maar gelijk want je bent heel erg bang. Kom bij de huisarts (kreeg voorrang) gelijk aan me buik gevoeld en die voelde normaal. Voor mijn eigen geruststelling mocht ik naar de verloskundige afdeling om het hartje te beluisteren. Deze was helemaal goed. Nu een dag later denk ik dat ik toch wel eerste op me armen ben gevallen en dat me borsten als stootbumpers hebben gediend. Ben helemaal stijf en lijkt wel of me ribben gekneusd zijn. Gelukkig is onze kleine vanavond weer aan het bewegen want voel allemaal plopjes.
Zou ik moest het even kwijt.

Jeetje, dat is schrikken zeg. Maar fijn dat ze zo goed naar je geluisterd hebben en dat je meteen even het hartje mocht luisteren. Nog fijner was dat deze goed was! en dat je de kleine afgelopen avond voelde bewegen.
Doe de komende dagen maar rustig aan om te herstellen van de val.

Dank jullie wel. Ja ben ook heel blij dat ze zo aardig waren, dat is wel eens anders hier bij de huisartsen post. Kan niks anders dan rustig aan doen, want allebei me armen en me hele ribbenkast doet zeer hopen dat het snel beter wordt

Gelukkig is zo'n kleintje goed beschermd in je buik! Dat is wel even schrikken zeg.
Wat fijn dat ze je meteen gerust konden stellen.

Ja dat zei de dokter inderdaad ook, maar ik ben rhesus negatief vandaar dat de schrik er dubbel in zat.
Ben inderdaad blij dat ik gelijk mocht komen en die stijfheid en pijn neem ik nu wel voor lief, zolang alles maar goed is met die kleine.

Me linker arm doet heel erg pijn en me rechter ook een beetje. Me borsten en ribbenkas voelen ook niet prettig, maar dat overleef ik wel als alles maar goed is met de kleine. Heb toch nog even voor de zekerheid de verloskundige gebeld, was nog niet helemaal gerust gesteld. Maar zij vertelde dat het nu geen kwaad kan, omdat je je automatisch opvangt zonder dat je het door hebt. Dus ben nou helemaal gerust en ik voel ook weer de hele tijd plopjes en heb geen buikpijn dus ga nu uitkijken naar de 20 weken echo de 23e.
En hoe voel jij je na je avontuur van zaterdag?

Terug
Bovenaan