Gister gewogen!

Gister ben ik met Jorja naar het inloopspreekuur van het CB gegaan om haar even te wegen. Had al wel het idee dat ze weer op haar geboortegewicht zat, maar ze is gewoon heel dik! Haha!

Ze woog gister 3828 gram (hoewel ik wel gesjoemeld had, want ik had haar net gevoed). Als je je bedenkt dat toen ze bijna 3 weken geleden opgenomen werd in het ziekenhuis ze nog maar 3540 woog, dan is ze behoorlijk gegroeid!

Ze heeft ook een lekkere bolle toet gekregen! Dit was haar trouwens op haar laatste ochtend in het ziekenhuis... Zal binnenkort nog even een nieuwe foto plaatsen.

Liefs, Lynn

Hoi,

Ik ben vandaag wezen wegen. Tess is goed aangekomen, ze weegt nu 4470 gram en dat terwijl ze onwijs was afgevallen in de eerste week. Gelukkig gaat het nu dus goed en krijgt ze lekkere dikke baby beentjes!

Geod te horen dat het bij jullie ook prima gaat, het is een mooie dame zeg! Ik zal van de   week eens me aanmelden bij hyves en ook foto's plaatsen, nu staan ze alleen nog op Tess haar eigen site: www.babyebregt.beebiesite.nl

Groetjes Nands

Terug
Bovenaan