gister licht, vandaag aanwezig

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal en vooral tam80,

Na gisteren ook een lichte streep te hebben heb ik vanmorgen nog een keer de test gedaan en nu dus duidelijk een streepje.

Ben wel erg bang voor de komende periode. Mocht van de vk gelijk bellen als ik weer zwanger zou zijn. Heb dit vandaag dus ook gedaan maar wil nu nog geen echo omdat ik vind dat het geen verschil maakt. Bij de vorige miskraam had ik eerst een echo en twee dagen later was het mis. Maar aan de andere kant wil  ik best een echo om te zien dat het echt waar is en dat dit een neiuwe kans is.
Balen nu weet ik het helemaal niet meer.

He Tam ook jij van harte gefeliciteerd na het lichte streepje van gisteren. Kan me goed indenken hoe je je gevoeld hebt en misschien nog wel voelt.

Gr. Sabnao  

He meid,

leuk hoor gefeliciteerd en geniet er van.

Gr,
Lin

Hoi Hoi,

Van harte gefeliciteerd. Is er een medisch probleem bij je geconstateerd dat je bang bent dat het weer mis gaat met de zwangerschap? Want als dat niet zo is is de kans dat het deze keer goed gaat wel heel erg groot!!!!!!

Veel liefs en een onbezorgde zwangerschap toegewenst! Ik snap dat je net als ik pas na de 3 maanden er echt vertrouwen in krijgt. Mijn zoon is nu 2 en ik ben in de 3de ronde voor de 2de.

Nathalie

Gefeliciteerd Sabnao! En ik blijf gewoon voor je doorduimen hoor. Probeer een beetje te ontspannen, hoe moeilijk dat nu ook is. Het komt goed deze keer! Ik sluit me bij Nathalie aan en wens je ook een onbezorgde zwangerschap toe!
Liefs,
Tess

Hoi Sabnao,

Gefeliciteerd he!

Je kunt toch altijd echo laten maken. Daar krijg je niks van.

Hoop dat alles goed gaat :).

Liefs,
Yana

hoi sabnao!!!!

leuk dat je mij hier noemt!!!!

GEFELICITEERD!!!!

ik heb in middels al ,ja ja niet laggen, 4 testen gedaan!!!
maar ben nog niet wijzer!!!
die van maandag dus dat lichte streepje,had een andere test gekocht bij de DA en deze dinsdag ochtend gedaan,maar daat verscheen pas na 5 min. een streepje,en had er nog 1 van de kruitvat liggen,die ook maar gedaan en weer dat lichte streepje!!!
heb een CB gekocht en deze dinsdag middag gedaan,kwam na 3-5 min. een heeel lichte plus!!!!
ja sorry lijk wel niet goed wijs maar ja dat is ongeloof!!!en ik geloof het nog niet hoor!!!

heb zo sterk het gevoel ongi teworden,heb steedt buikpijn!!!
heb jij dat ook ?????

xxxtam80

Terug
Bovenaan