Gister mijn eerste inseminatie gehad

Hallo allemaal,

Ik zit nog niet zo heel lang op dit forum maar wil hier zo nu en dan toch mijn verhaal neerzetten en verhalen van jullie lezen.
Een hele tijd geleden was ik wel te vinden op het zwanger worden forum tot dat bleek dat wij fertiliteits problemen hadden.

Nu zijn we al weer een tijdje verder en na het gebruik van Clomid 100 en pregnyl heb ik gister mijn eerste inseminatie gehad (KID)

Nu 2 weken afwachten...jammer dat ik niet eerder kan testen omdat de test dan positief van de pregnyl kan zijn.
Oh ik ben zoooo benieuwd en kan bijna niet wachten tot deze 2 weken voorbij zijn.

Lfs N

Hoi Niek
Ook ik wil je heel veel succes toewensen. Vooral de laatste dagen zullen zwaar zijn. Maar zorg voor voldoende afleiding. Ik weet woennsdag of poging 2 van ivf/isci gelukt is.
Groetjes Nurse

Hoi niek1982,

Zelf zit ik ook nog niet zo lang op dit forum.
Maar weet beswt veel maar van   kid enz enz weet ik niets.
En wat is fertileits probleem?
clomid kun je toch ook krijgen ls je iets met de eisprong is.
en wat is pregnyl.
En wat is KID hoe wat waar enz
Hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dat allemaal vraag.
Ik ben judith 26 jaar en zijn nu een jaar bezig met een 1e kindje zonder resaltaat.
Zelf heb ik een eerste afspraak as woensdag 7 mei bij de gynocoloog heel erg spannend.
en als ik dan hoor adkorting zoals KID, IVF, Ki enz enz waar ik me af waarneer je daar ook voor in aanmerking komt.
Jeetje jij moet nu 2 cweken in spanning zitten.
Wat doet pregnyl preciesomdat als je te vroeg test de test positief kan zijn.
Hoe zit dat?
Want waarneer weet je dat je wel kunt testen.
En dat je wel een uitslag krijg die niet door pregnyl posief wordt.
Nou ik leef met je mee.
Ik ben een jaar bezig en op van de zenuwen altijd als ik het bijna wordt.
Zelf moet ik het ook worden rond deze tijd en wil steeds test maar ben dan 3 dagen te vroeg en tja zit steeds in dubio.
Dit keer ben ik niet zenuwachtig normaal wel.
En zit steeds te denken zal het zo zijn?
Zo benieuwd   ontzetten moe.
Ik ben het wel met andere eens dat je afleiding moet proberen te zoeken.
Leuke dingen.
Ontspannen, relaxen weet dat het moeilijk is.
ontzettend veel succes.
En hoe het forum in de gaten en zal het op de voet volgen.
Heel veel sterkte en vooral succes.
Groetjes Judith.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reactie.
Kon het niet laten en heb toch eerder een test gedaan...nog te vroeg om een zwangerschap vast te stellen maar ik was gewoon benieuwd of de Pregnyl nog in mijn lichaam zat waardoor de test positief zal worden. Hij was Negatief...ik weet dus dat dat de volgende test niet meer kan beinvloeden.

Judith: Geeft niks dat je het allemaal vraagt hoor, toen ik hier net nieuw was snapte ik ook niks van al die termen en afkortingen.
Fertiliteitsproblemen is vruchtbaarheidsproblemen.
KID = Kunstmatige Inseminatie Donor(zaad) Mijn vriend is onvruchtbaar
Pregnyl= een spuit die de eisprong opwekt dan moeten ze tussen de 24 en 36 uur insemineren.
Pregnyl kan tot 2 weken in je lichaam blijven, het een zwangerschapshormoon wat ze halen uit de urine van zwangere vrouwens (moeders voor moeders)

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.

Liefs Niek

Terug
Bovenaan