gister mijn nod en.........

A

Anoniem

Guest
ik heb een uurtje terug getest en ik ben ZWANGER!!
 het is allemaal nog zo onwerkelijk binnen een minuut verscheen er een dikke vette plus!
ik moest meteen huilen en ik heb wel tig keer op die test gekeken.
me vriend ging te werk en ben er meteen uit gegaan,hij weet het dus nog niet.
jullie zijn de eerste.
hij komt vanm pas om 4 uur thuis ik hoop dat ik voor die tijd me mond kan houden want ik wil ze gezicht wel zien als ik het vertel
dit was ronde 8 voor ons.
 ik heb deze ronde voor het eerst ovulatie testen gebruikt.
 2 weken terug een posietieve test dus sávonds aan de slag en het heeft dus gewerkt!!!
meiden ik hoop dat jullie ook snel zwanger zullen zijn!!!

groetjes jolanda

Hey Jolanda,

Van harte gefeliciteerd!!!!!
Fijn dat het na 8 rondes dan raak is. Je vriend zal ook wel helemaal blij zijn. Ga je nog iets leuks voor hem kopen, zoals een boekje: voor papa.

Ik hoor wel hoe hij het vond.

Triesepies

Hoi Jolanda,

Gefeliciteerd!!!
Vind je vriend het niet erg dat hij niet bij het testen was? Mijn vriend vond het nooit leuk als ik alleen een test ging doen.
Ik ben ook afgelopen maand (met ovaluatietesten) zwanger geraakt! Ik ging afgelopen zaterdag testen ook een dag na mijn NOD en toen verscheen er ook een dikke +. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven. Wij waren 7 maanden bezig.
Ik heb 4 maart pas mijn eerste echo, dan zal het pas echt zijn voor mij denk ik.

Nou, ga maar lekker je vriend verrassen!!!!

Liefs, Ris

Hey Jolanda,

Van harte gefeliciteerd. Wat leuk dat je zwanger bent en ben echt heel erg benieuwd hoe je het ga brengen bij je vriend.
Misschien inderdaad leuk om een boekje of iets te kopen voor hem.

hoi meiden

bedankt voor jullie felicitaties.
ik heb vanmiddag een speen gekocht met papa is the best!!
en voor me zelf een 9 maanden dagboek.
en 2 gebakjes natuurlijk
en toen was het eindelijk 4 uur, hij kwam thuis en ik gaf het kadootje,hij pakte hem voorzichtig uit en keek heel raar en zei huh, toen liet ik de test zien en hij sprong boven op me en moesten allebei huilen  
we hebben net nog een clearblue test gehaald waar je dus ook op kan zien hoe lang je zwanger ben.
hij sprong heel snel op zwanger en daarna verscheen er 2-3 weken!
echt gaaf om dat te zien.

fijne avond allemaal  

Hoi Jolanda!
Ik heb ook gisteravond een test gedaan...zwanger!
Ik had ook een digitale Clear Blue test gedaan met tijdsindicator.Ook bij mij verscheen er snel 'zwanger' en '2-3 weken'.
Wie weet zien we elkaar op het september of oktober 2009 forum hi hi!
Ik kom namelijk op 27 september uit, maar had mijn eisprong pas op de 24e dag....dan kom ik pas rond 4 oktober uit.
We zien wel.Eerst nu effe heerlijk genieten he!!!
Gefeliciteerd!
Groetjes Roos.

hoi miss mama

jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!!
wat een heerlijk gevoel he!!
wij zijn helemaal in de wolken! het is voor ons ook de eerste en bij jullie?
ik kom op 15 oktober uit. maar ik weet helemaal niet   of ik het wel goed heb uitgerekend hoor.
ik ga maandag de dokter bellen. heb jij dat al gedaan?
nou we kunnen lekker genieten.
prettig weekend

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan