gister naar het ziekenhuis geweest.

hallootjes

gister zijn we naar het ziekenhuis geweest ivm de heupdysplasie van onze iris.
ze heeft een ernsige heupdysplasie. we moeten nu een pavlik spreider aan gaan doen en iedere woensdag een foto laten maken van maar heupjes, om te kijken of de behandeling aan slaat.
als dit niet het geval is zal waarschijnlijk een pees worden geklievt. (met krachtsplijten)
en een gips broekje voor 2 maal 6 weken.
we moeten nu dus afwachten en hopen dat de pavlik aan slaat.

we zijn behoorlijk geschrokken.
groetjes petra
mama van iris 4 maanden en 11 dagen

Begrijp dat je geschrokken bent. Zoals je al weet zit Marissa (nu 6 maanden en 2 weken) sinds oktober in een pavlikbandage. Bij haar heeft het, volgens de laatste foto, wel aangeslagen. We moeten nu dinsdag terug voor een grotere pavlik, want ze groeit er een beetje uit en 16-2 voor een echo van de heup. Wordt ook errrgg spannend, ben zo benieuwd of het beentje nu goed in de kom zit. Zij had heupluxatie. Helaas moeten we vanwege vakantie van de arts nog 1,5 week wachten dan op de uitslag . Vind dat erg lang in spanning zitten, en hopen dat degene die de echo maakt wat loslaat over wat hij/zij ziet.

Heel veel sterkte in ieder geval. Duimen maar dat de pavlik aansluit!

Jeetje wat schrikken zeg!!! Ik weet gewoon ook even niet wat ik moet zeggen....Wat een spannende tijd gaat het worden voor jullie...en een moeilijke, iedere keer naar het ziekenhuis, met je meisje...
Heel veel STRERKTE   en laat af en toe wat horen hoe het is, ik leef met jullie mee!!

Groetjes Elise en Chelsey

hallo allemaal.
bedankt voor de reactie's we zijn vanmiddag om 16.00 de pavlik gaan aan meten. iris heeft anderhalf uur lang gehuild
en is uitendelijk op mijn schoot in slaap gevallen. en kon haar toen in bedje leggen.
op zicht valt het aan doen van de pavlik  bandagewel mee. aleen iris moet er uiteraart nog erg aan wennen.  
hoop dat deze behandeling aan slaat en haar gips en een operatie bespaart blijft. laat woensdag wel even weten hoe het gaat op het ziekenhuis

groetjes petra en iris 4 weken en 11 dagen

Hoi,

Ik ken 2 stellen die dit ook met hun kleintje hebben meegemaakt en bij beide heeft het aangeslagen. Ik hoop dat het bij jullie ook aan slaat!

In ieder geval veel succes en hou ons op de hoogte!!

Esmé mv Kay

Hallo Petra, jeetje wat heftig allemaal.
Ik hoop dat je meisje alles snel kan accepteren en er niet zo'n last van heeft, en jullie ook natuurlijk.
Heel veel succes!!!
groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan