Gister positief vandaag vage streep?

<p>Hoi hoi, ik ben heel benieuwd of jullie dit ook ooit hebben gehad, maak me best zorgen nu....</p><p> </p><p>Gisteren was ik 1 dag overtijd en had ik een licht positieve test, vandaag nog een test gedaan en deze is echt nog een stuk lichter maar wel aanwezig, nu maak ik me best zorgen of het dat wel goed blijft gaan allemaal of dat dit normaal kan zijn omdat het nog zo ontzettend pril is.</p><p> </p><p> </p>

snap je bezorgdheid, zijn het twee de zelfde merken van testen? Anders kan het goed dat het twee verschillende strepen geeft de ene is namelijk gevoeliger dan de andere voor hcg.

Heey, ja het is dezelfde test....
Ben sinds gisterenmiddag wel super moe, en vandaag loop ik de hele dag al te gapen, en had een paar dagen voor nod super gevoelige gespannen borsten en die heb ik nog steeds ze lijken nu ook echt al wat groter...

Dus qua symptomen zou je verwachten dat het goed zit.....

En allebei met ochtend urine gedaan? 
over twee dagen nog eens testen als het niet oploopt of lichter is dan is het waarschijnlijk fout gegaan. 

je kan ook de verloskundige bellen met je verhaal hoogstwaarschijnlijk geeft die het zelfde aan maar het is een spannende tijd! 
Ik hoop voor je dat het goed zit!

Maar dan klopt het toch dan lopen ze toch op? 

ik zou morgen en overmorgen met ochtend urine doen, dan heb je er beter zicht op.

Nee ze lopen dan niet op want die van gisterenmiddag was duidelijk positief en die van vandaag is een beetje wazig... maar ik probeer het inderdaad over een dag of 3 nog een keer :)

Terug
Bovenaan