gister toch dagje ziekenhuis!

hallo dames,

ik ging toch heel erg twijfelen en krampen kwamen weer terug aan het einde van de ochtend dus even gebeld naar het ziekenhuis..ik had dus gisteravond al moeten komen kreeg ik meteen te horen! dus moest meteen komen..
ik heb me hals over kop iets makkelijks aangetrokken en mijn zoontje na mn schoonmoeder gebracht en ben vertrokken..
toen ik aankwam bij de verloskamers (waar ik me moest melden) kreeg ik te horen dat het druk was en dat ik naar de afdeling moest..daar werdt ik op een bed gepoot en kreeg de ctg aangesloten.
daar heb ik in totaal wel 2,5 uur aan gelegen..ondertussen werdt ook nog een groei echo gemaakt en urine (met behulp van een cateter) op de kweek gezet..mijn bloeddruk was gelukkig normaal en ook een inwendige echo en getoucheerd om te kijken of ik niet aan het "bevallen"was!
uiteindelijk blijft het een raadsel wat het is geweest en is nog steeds!
ik had geen blaasontsteking dus dat was ook geen boosdoener..
ik mocht weer naar huis maar moet wel echt opletten of ik geen bloed ga verliezen of vruchtwater omdat mijn klachten toch echt weeen waren!
de gynecoloog kon het alleen verklaren dat het weeen waren die niks deden op mijn baarmoeder (gelukkig ook maar!!!!!) wel was meneer een week verder kwa groei,dat kon geen kwaad..alleen mischien dat ik weekje erder beval dan!
gister even lekker gedoucht en een slechte nacht gehad..blijft toch dat zeurende gevoel hebben in mijn buik en mijn rug doet ook veel pijn.

wel ben ik nu heel bang en onzeker..vind het zo eng! die kleine man moet toch echt nog even blijven zitten!

liefs kim

Jeetje dat is indd dan wel schrikken zeg!!!
Het beste is indd als je kleintje nog even een poosje blijft zitten bij jou.
Toch fijn dat alles goed was en dat de weeen niet door gingen zetten.
Doe het lekker rustig aan en sterkte ermee.

Liefs marielle

Sow dat is eng Kim!
Hoeveel weken ben je nu? Ik zou ook erg bang zijn ja... wel raar dat ze niet weten wat t was!! Hopelijk blijft je kleine man nog paar maandjes zitten!! Sterkte ermee!

Groetjes Joyce

Raar dat ze niks konden vinden,maar toch ook goed aan de andere kant dat het geen echte weeen waren!
Ik loop ook nog steeds met pijn in m,n buik rond,en m,n rug zeurt ook.
Ik wacht het ff af als het erger word ga ik ook naar het ziekenhuis!
veel sterkte xxx

ben maandag 27 weken..dus echt eel te vroeg
het zeurt nog altijd..maar nog altijd gelukkig geen bloed ofzo!!
pff ben iedere keer in angst als ik naar het toilet moet..
ook heb ik echt veel harde buiken
maak me echt zorgen
pffff

Hoi Jaribaby.

Ik herken de klachten van je. Ik heb zelf al 7 weken last hiervan. Ook weeenachtige buikpijn, maar het doet allemaal niks. Ik ben nog maar 24 weken zwanger dus moet ook nog een hele tijd. Ik heb hiervoor rust voorgeschreven gekregen, maar dat valt me toch erg lastig met 2 kleintjes in huis.
Rustig aan, zou ik zeggen
Nienke

hallo Nienke ,

inderdaad ik kreeg ook rust,rust,rust voor geschreven..pff ja probeer dat maar eens met een zoontje van bijna 4..en dan al die december ellende erbij!
de zeurende pijn is hoogwaarschijnlijk flinke bandenpijn en mijn bekken zijn ook zo gaar als het maar kan zijn volgens mij!
vandaag ben ik 27weken..dus dacht al over 10 weekjes mag het kindje officieel komen..hou dat maezelf maar een beetje voor!
nou jij ook rustig aan!
liefs kim

Ik denk toch echt dat je naar de dokter moet luisteren! Ik weet echt wel dat het met een ukkie van drie en feestdagen voor de deur bijna onmogelijk is, maar het is 'maar' voor tien weekjes. Dus zoek een huishoudelijke hulp, schakel de albert heijn bezorgservice in en trommel alle oppashulpen op die je kan vinden. Want als die weeen wel doorzetten ben je heel wat verder van huis!

Ik hoop niet dat ik nu klink als een bemoeizuchtige ouwe tante, maar als ik dit zo lees klinkt het wel behoorlijk zorgwekkend en ernstig!

Terug
Bovenaan