Gister vk geweest en welke naam....wie denkt er mee??

Hallo allemaal,

Gister ben ik weer bij de vk geweest, alles was weer goed. Onze kleine meid lag wel met haar voetjes beneden en dat is ook vaak goed te merken :-( Lekker is anders zeg maar.

Ik heb gister ook bloed geprikt voor Rhesus D en vitamine D, maar dat laatste zal met 2 weken Spanje en het mooie weer hier, wel goed zijn....

Hebben jullie al een naam voor jullie kleine?? Wij hebben er wel een paar, maar we twijfelen of we de leukste wel bij de andere 2 vinden passen.... Ik zet hieronder een aantal namen en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden (niet de naam op zich, maar het wel of niet passen bij de andere 2....)

Onze zoon heet Jordi en onze dochter Yade

Dit zijn de namen die nu vaak terug komen

-Thyra
-Lois
-Zoë
-Elien
-Mare

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik hoor graag of er een naam tussen zit die jullie totaal niet of juist wel bij de andere 2 vinden passen...

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes
 
Dank voor je reactie Lynn!!

Het is best lastig, elke keer komt 1 van ons ook weer met n andere naam, dus dan is er weer twijfel. Maar dit zijn wel de 5 die elke keer terug komen....

Gelukkig hebben we nog even ;-)

Hoe gaat het met jou verder??
 
Zoé vind ik ook het leukste klinken...
Maar vind het niet de leukste naam Hihi
Vind thyra de leukste naam, hoor je niet vaak en daar hou ik wel van...
 
ik zou voor Mare gaan uit het rijtje. maar persoonlijk zou ik iets met een J of Y kiezen als beginletter omdat ik dat leuk vind klinken achter elkaar! Joelle, Yashira, Jenna (Yennah), Janne? :)
 
Terug
Bovenaan