maandag had ik mijn intake gesprek in het ziekenhuis voor de vruchtwaterpunctie. ze zei tegen me dat ik de volgende dag een punctie kon krijgen en dat de uitslag 2 weken in plaats van 3 weken duurt. ik ging er vanuit dat ik volgende week pas de punctie kon krijgen want dan ben ik 16 week. ik helemaal verbaasd en blij dat alles 2 weken opschuift. gister in het ziekenhuis de punctie gehad. gelukkig is dat voorbij, echt veel pijn deed het niet maar het was wel erg ongemakkelijk, dan verteld de gynaecoloog dat ik vrijdag gebeld word tussen 2 en 6 en dan de uitslag krijg van de chromosomen (dus down syndroom of turner) en 26 januari krijg ik te horen of er sprake is van een open ruggetje. maar daar gingen ze niet van uit dat zag er zo mooi uit op de echo.
alles gaat nu zo snel. anders zou ik volgende week de punctie krijgen nu weet ik vrijdag de uitslag al!!
ik ben vandaag heel moe en ik heb nog steeds een beetje buikpijn, ik ga weer even op de bank liggen en laat jullie vrijdag de uitslag weten.
Liefs Sanne
alles gaat nu zo snel. anders zou ik volgende week de punctie krijgen nu weet ik vrijdag de uitslag al!!
ik ben vandaag heel moe en ik heb nog steeds een beetje buikpijn, ik ga weer even op de bank liggen en laat jullie vrijdag de uitslag weten.
Liefs Sanne