Gister was het grote verjaardagsfeest van Nynke

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Gister was het dan zover het grote feest van Nynke.
Het was superdruk we hadden de mensen om 13.00 uitgenodigd en om 21.00 gingen de laatste mensen weg...dat hadden we niet verwacht hahaha!
Maar al met al was het heel leuk Nynke heeft ontzettend veel gehad weet niet waar ik het allemaal laten moet.
Ik was even bang dat ze het eng zou vinden al die mensen maar het ging harstikke goed ze heeft niet gehuild,om 15.30 is ze nog even een uurtje gaan slapen ondanks al het lawaai en om half 7 hebben we haar naar bed gedaan en heeft ze als een roos doorgeslapen tot half 7 vanmorgen.

Al met al was het een geslaagde dag hier wat foto's van de dag.

Liefs Zonnetje

Hey Zonnetje,

Aan de foto's te zien was het erg gezellig.
Wat een hoop kadoos zeg!!!!
Rust maar even lekker uit vandaag.

Liefs Trudi

Wouw, leuk zeg!
Misschien kan je een aantal kado's wegzetten en over 2 maanden geven. Dan heeft ze op dat moment weer iets nieuws. Ze weet nu toch niet waar ze mee moet spelen.
Ziet er in ieder geval heel gezellig uit!
Myrthe is woensdag jarig en wij vieren het zaterdag, ik vind het zo spannend!

Liefs Reneke

Hoi Zonnetje

Nog gefeliciteerd met je dochter! Wat is ze vreselijk verwend zeg!!! hahahah Geweldig! Fijn dat het zo leuk was!
Véél speel plezier!!!!
Groetjes Kim

Leuke foto's en veel kadootjes zeg!! Ik heb een paar kado's van Djamila ook bewaard want ze kan toch niet met alles tegelijk spelen.

Woon je toevallig in Almere??

Hoi,

Dank je!
Ja ik berg ook een hoop op.
Ja ik woon in Almere ja jij ook??

Liefs Zonnetje

Hoi,

Ja, ik woon in Almere Buiten-Regenboogbuurt. Zijn er   meer mensen hier uit Almere?

Hey,

Ik heb in Almere gewoond. Woon nu bijna 6 jaar in Alkmaar.
Ik woonde in Muziekwijk. Mijn familie en vrienden wonen allemaal nog in Almere. Ik ben er dus nog heel vaak te vinden. Toevallig aankomend weekend weer.

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan