gister was het weer zover..

hallo ladies!

gisteravond hadi k het weer heeeelemaaaaal gehad met zwanger zijn..ik kon niet slapen omdat ik weer zovaak naar het toilet moest,ook waren mn banden flink zeer aan het doen en kon ik mijn draai niet vinden..ik kreeg er een huilbui van en mijn vriend kon ook niks goed doen..ik zei nog dit is de laaaatste keer hierna nooit meer..toen hij me even geruststelde en mijn rug beetje masseerde kwam ik tot rust en had ik al snel spijt van alles wat ik zei..en voelde ik me ineens gelukkig,ook meneertje in mijn buik was het daarmee eens en schopte er vrolijk op los..
moest er vanmorgen weer om lachen samen met mijn vriend,dat ik zoon drama queen kan zijn af en toe nu ik zwanger ben! dat is dus totaal niet mijn aard normaal hahaha

liefs kim

tja daar heb ik ook weleens last van,een keer in de zoveel tijd,word ik ook moe van alles,en dan reageer ik alles op m,n vriend af,hij is dan weer de lul!
ach ja meid hoort erbij hormonen!!!!
groetjes

kan het me heel goed voorstellen. Had ik dinsdag ook zo'n dag. Bah, steeds mijn darmen die lastig deden. en maar proberen...
Gaat het weer een beetje?
marianne

Terug
Bovenaan