gister weer vk bezoek geweest

Nou gister bij de vk geweest vorige keer was bloeddruk 159/92 en gisteren 120/65 stuk lager dus daar komen waarschijnlijk ook me flauwtes van, gelijk ijzer geprikt voor zekerheid die zat nu op 7 dus goed wel weer stuk lager als vorige maar is normaal zei ze.
De groei lag ook aardig goed voor 18 weken 2 vingers onder de navel.
Verder nu echt rustiger aan gaan doen met alle klachten enzo en dat begint met stoppen met werken, ik heb er zelf een heel dubbel gevoel bij vind het erg moeilijk het voelt een beetje als faalen voor mezelf dus zal me er toch een beetje over heen moeten gaan zetten. Vandaag nog even me baas bellen en een afspraak ofzo maken daar zie ik ook erg tegenop, maar ik moet nu aan mezelf gaan denken zegt de vk ik kan nog wel zo door gaan maar dat hou ik nog een paar weken vol zegt ze en dan ben ik verder van huis volgens haar want dan zal het waarschijnlijk volledige bedrust worden voor lange tijd, ik ben niet meer alleen, heb een gezin nu en daar moet ik rekening mee houden en Michiel staat toch boven aan voor hem doe ik natuurlijk alles. Maar toch vind ik het moeilijk omdat ik niet ziek ben ik ben gewoon zwanger met heel veel ongemakken daar kan ik niks aan doen.
Pff het is een lang verhaal heb de eerste opmerking ook al gehad toen ik het zei tegen een college maar ja komt goed.

Groetjes

Hi Bietje,

Ik herken me zelf in jou verhaal!! ik zit nu ook al 2 weken thuis niet omdat ik "ziek"ben maar met ernstige rug klachten.
Ik heb me er ook echt over heen moeten zetten,met in mijn achterhoofd als ik nu niet stop ben ik idd verder van huis en dat is helemaal niet de bedoeling.

Succes met alles en doe echt rustig aan!!

Dus toch, je was er al wel bang voor he. Maar het is echt niet voor niets!
Snap wel wat je bedoelt denk ik, zwanger zijn hoort een mooie tijd te zijn en is in principe ook geen ziekte. En er is aan de buitenkant waarschijnlijk ook niet veel van je klachten te zien, dat maakt het misschien wat moeilijker naar je collega's toe. Maar pas goed op jezelf en rust goed!

Ja idd nu rustiger aan gaan doen ik doe me best, me baas nog niet gesproken is vandaag na duitsland met zijn vrouw voor chemo dus ook niet moment om te bellen vanavond en anders morgen maar proberen.
@Mama Conny ik heb geen idee ik kan alleen zeggen wat mijn vk zei heb er zelf geen verstand van zou best kunnen dat die al hoog zit dan bij jou gewoon even vragen bij je volgende controle. Ik weet ok niet of ze kijken na de vorige zwangerschap of ze dat erbij nemen me zoontje was namelijk ook niet groot dus. Hoewel ze bij de ctg echo controle toen zeiden je krijgt een lange baby dus haal maar niet teveel 50-56 was die toch echt maar net 48 cm en 3000 gram dus kraamvisite kon mooi losgaan op kleine maat toen haha.Je kan er toch niet echt van op aan na mijn mening wat dat betreft.

@biertje1984 vervelend voor je. maar de gezondheid van je zelf en je kleine gaat nu toch echt voor! soms moet je gewoon kiezen voor je zelf ook al wil je liever door gaan!
nu heb je binnen kort wel alle tijd om van alles en nog wat te regelen ter wel de rest van onze dat er nog naast moet doen..... geboortekaartje, naampje....
@mama conny ik ben nu 20 weken en ben afgelopen vrijdag bij vk geweest baarmoeder zit bij mijn op navel hoogte. dit was heel goed! wat ze wel tegen me zei is dat mijn baarmoeder heel breed was (een soort lux Vila) terwijl bij meeste vrouwen die vrij smal blijft (als een flatgebouw) ik kan mee dus voorstellen dat als je een wat smaler/langwerpig baarmoeder heb dat je dan al wat snel hoger zit! maar zeker weten doe ik niet!!!

Terug
Bovenaan