Gister weer voorweeen gehad en vandaag slijmprop verloren

Gister alweer voorweeen gehad maar helaas zette het niet door en alleen nog harde buiken en menstruatiekramp.
Vandaag slijmprop verloren, dik stug stuk slijm maar wel zonder bloed..

Helaas is het nog steeds wachten totdat de echte weeen beginnen of dat het vruchtwater breekt.

Ben er nu wel klaar mee!

Wie ook zo aan het klungelen? En voor diegene die al zijn bevallen hoelang duurde het bij jullie voordat het echt doorzette?

Hoi,

Hier nog eentje pff.

het is al vanaf vrijdag aan het rommelen en zet gewoon niet door. de slijmprop was ik al twee weken eerder verloren.\

ben het ook echt zo beu maarja wachten wachten ,
de kleine zal er nog niet helemaal klaar voor zijn,

succes ermee.

groetjes Renske

Ik had al dagen van te voren de slijmprop verloren. In gedeeltes trouwens. Ik heb geen voorweeën gehad. Het begon dus zondagmorgen te rommelen, maar niks noemenswaardig en om tien was het zelfs helemaal weg. Om half 12 toch weer begonnen en om kwart over 3 is Sven al geboren. dat het zo snel gaat komt niet vaak voor... dus ga daar maar niet van uit. Zeker bij een eerste niet.

Bij Loïs heb ik 3 keer een halve nacht voorweeën gehad en heb ik er destijds 14 uur over gedaan en dan reken ik de periode met onregelmatige weeën niet mee. Want dan zou het zeker 24 uur zijn!

Ja las je berichtje al.. Vervelend is dat he..

Ik denk dat ik ook in gedeeltjes de slijmprop ben kwijtgeraakt want zag al eerder slijmpropjes maar gister was tot nu toe het grootste deel.

Bij de eerste heb ik er ook 24 uur over gedaan. Hopelijk gaat deze bevalling iets sneller!
Deze voorweeen enzo heb ik trouwens niet bij de eerste gehad.

Terug
Bovenaan