Gisteravond de eerste echo gehad.

Hoi Allemaal,

Ik las dat velen van jullie vandaag voor de eerste echo mogen.

Gisteravond waren wij aan de beurt. Met z'n drietjes op naar de polikliniek. We moesten wel even wachten,maar daar gingen we een beetje vanuit. Maar jeetje, wat kunnen 15 minuten lang duren.

Eerst de nodige administratie en toen hup de tafel op.
Snel was er een hartje te zien, heel duidelijk. Wat een opgelucht gevoel kreeg ik over me heen.

Ik zei tegen de vk, dat ik gedroomd heb dat het er twee waren en zei dat met een gekke bek.

"Nou", zegt ze," ik zie nog een zakje, ik kan alleen niet goed zien of er een hartje klopt.
We gaan een inwendige echo doen, dat is duidelijker."

Terwijl zij de spullen aan het opzoeken was ging er van alles door me heen. Vooral dat ze het niet goed gezien had, het is tenslotte nog zo klein.

Maar nee hoor, de inwendige echo gaf een prachtig duidelijk beeld van 2 zakjes met 2 kloppende hartjes. Ze zijn beiden ongeveer even groot en volgens de vk is dat een heel goed teken.

Mijn eerste gedachte hoe stom en gek het ook klinkt:Dat wordt een dubbele dakkapel.( We gaan zsm verbouwen vandaar.)
Daarna zeiden m'n man en ik tegen mekaar: "Goh, hoef je ook niet meer na te denken over een derde".

Jee!!Dit hadden we niet verwacht, aangezien we beiden geen tweelingen in de familie hebben.

Het gevoel is; weet ik eigenlijk niet. Het is nu 24uur later en ik begin een beetje tot mezelf te komen.

Binnen nu en 2 weken hebben we de eerste afspraak bij de gynaecoloog, dus we hebben de tijd om eraan te wennen dat we een tweeling krijgen.

Wel even lekker om het hele verhaal kwijt te kunnen, naast onze ouders en een paar andere lieve mensen willen we het nog niet vertellen.
Laat ons eerst maar eens zelf aan het idee wennen.

Ik wens iedereen heel veel succes met het wachten veel succes en plezier natuurlijk.

Liefs Sandra

wauw, wat een verrassing! Gek he, dat je het gewoon al gedroomd had en het blijkt nog waar te zijn ook!

Gefeliciteerd met je twee (!) wondertjes in je buik!

gefeliciteerd

jee ja schrikken natuurlijk

mijn zus heeft een tweeling druk maar wel heel leuk

wat zei je andere kindje

gr majolie

p.s wij gaan om 11 uur en ik heb de zenuwen!!

Hoi 1039.........,

We hebben een heel blije peuter van 2 rond sporten. Hij is 2 weken geleden jarig geweest.

Hopelijk is het snel 11.00uur. Laat je even weten hoe het was?

Terug
Bovenaan