Gisteravond echo

Nou, gisteravond langs de vk geweest om een echo te maken. Uitwendig kon ze niets vinden, stressss!!
Toen inwendig nog geprobeerd en ja, daar was ons erwtje. Het blijkt dat ik niet al 7+ 5 maar 6 +5 ben. Een hele week terug gezet. Ik was wel een beetje van slag. Gelukkig klopt het hartje al wel.

Vanochtend kwam MvM en de test was knalpositief, dat had ik even nodig om over de schrik van de echo heen te komen. Ik voel me nu gewoon weer lekker.

Ik doe voor het eerst mee met MvM en ik moet zeggen, de lucht valt me alles mee!

Liefs

Bij mij scheelde het ook een week bij de eerste echo.terwijl ik echt goed gerekend had en precies moest weten dat ik zover was zoals ik dacht omdat ik dus al 4dagen voor nod getest had.was ook heel blij met hartje maar maakte me toch ongerust.de 2de echo dat was na 3 weken,afgelopen week,bleek dat ik toch gelijk had en precies op de dag wat zoals ik had uitgerekend.dus kan nog veranderen Meis.dikke xxx nance

Bij mij scheelde het 2\3 dagen, maar ze zei dat ze het pas echt goed zou kunnen zien bij de volgende echo met 11 weken.
Goed om te horen dat MvM meevalt. Bij mij komt ze donderdag. Voelt wel goed he, om aan zoiets mee te doen.

Terug
Bovenaan