gisteravond eerste FV!

nou ja, een halve dan..... Mijn ervaring met afgekolfde melk is dat ze het wat warmer wilt en ik heb nog geen grote flesjes, dus eerst 100 ml opgewarmd. We moesten haar wel wakker maken om 23 uur, maar ze dronk die 100 ml. achterelkaar op! De smaak vindt ze volgens mij dus niet vies. Van de 2e 100 ml   heeft ze maar 20 ml op, dus niet echt veel. Ze werd wel weer om 3.30 uur wakker. Misschien moeten we de hele 200 ml in 1x opwarmen, zodat ze achterelkaar door kan, want ze   was denk ik ook te moe. Van het CB mocht ze voor haar gewicht 180-200 ml en ik had een kant en klaar pakje van 200 ml. Vandaag meteen groot FV inslaan  . En een groot flesje.

Groetjes,

Melanie, mama van Amber (9-12-06)

Hoi,

Ik had net gereageerd op je vorige topic.
Ik ben heel blij voor je dat ze zonder problemen het flesje drinkt! Nu kan je gewoon doorzetten en in je eigen tempo afbouwen. Misschien kun je zelfs als het lukt nog 1 bv per dag overhouden. Heb je toch nog even dat intiem moment.
Wat dat doorslapen betreft. Dat komt echt vanzelf. Als zij gewend is aan de fv en ook weet dat ze 's nachts niets meer krijgt, dan slaapt ze vanzelf door. En zo niet dan kun je altijd nog proberen om wat nutrix rijstebloem door het laatste flesje te doen.
Succes!

Groetjes, Marije

Heey,

Fijn dat ze het toch lekker heeft opgedronken zeg en ze moet er idd wel aan wennen aan misschien de hoeveelheid, want flesvoeding ligt wel wat zwaarder op haar maagje hé.
Leuk dat je het nog effe heb verteld.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

gisteren maar 80 ml en vandaag 160 ml! We doen nu niet de voeding van 23 uur vervangen, maar die ervoor. Waarschijnijk vindt ze hem iets warmer dan 37 graden lekkerder en ik haalde de fles er ook vaak uit omdat ik bang was dat ze te snel dronk. Maar volgens mij had ze dan op een gegeven moment zoiets van bekijk het maar als je m steeds eruit haalt heb ik geen zin meer. Dus vandaag fles laten zitten en in 1x laten drinken tot ze niet meer wilde. Overigens wilde hem zelf vasthouden!! Echt zo'n schattig gezicht!

Groetjes,

Melanie

Terug
Bovenaan