Gisteravond onwel geworden

Hoi meiden,

ik heb gister best een druk dagje gehad en dacht gisteravond. Ik ga nog even lekker douchen. Toen ik in de douche stond werd ik heel erg benauwd en duizelig en ging ik bijna onderuit. Gelukkig heeft mijn man me uit de douche kunnen helpen. En ben ik gaan zitten. Toen kreeg ik onwijze krampen onder mijn ribben en kramp in mijn bovenrug. Ik had zelfs moeite met ademhalen. Mijn man de Huisartsenpost gebeld en die zeiden dat ik de verloskundige maar moest bellen omdat ik 37 w en 3 dagen zwanger ben. Hij zei nog dat dit niks met de zwangerschap te maken had. Wij toch verloskundige gebeld en die vond het raar dat de Huisartsenpost zo reageerde. Al met al is na 2,5 uur de pijn weggetrokken, maar wat was ik ineens beroerd!!

Nu ga ik het toch maar iets rustiger aan doen.

Jeetje wat zou dat schikken geweest zijn!Ik heb dit ook gehad in een supermarkt een paar dagen geleden, zaterdag!die warmte en dan die airco weer in is ook niet echt lekker voor een mens.
Raar dat de huisartsenpost zo reageerde zeg..Lekker rustig aan doen meis.

liefs nice

Heb ook wel eens 's nachts van die botte lui aan de telefoon gehad van de huisartsenpost. Werd echt zo'n wellesnietes gedoe.

Hou je het gevoel in je bovenbuik goed in de gaten? Als je het blijft voelen alert zijn op zwangerschapsvergiftiging.

En nu: kalm aan

Hey meis, wat schrikken zeg.
ik was zelf in week 35 m 37 ook erg snel duizelig enzo omdat baby nog niet ingedaald was.
Hopelijk gaat het allemaal beter nu.
Beterschap.

Hee meiden,

bedankt voor jullie reacties. Ik voel me vandaag alweer beter, maar hou me maar een beetje rustig.

Nog even geduld, laatste loodjes zijn het zwaarst.

Xxx

Zeker even rustig aan doen!!! Moet je al zo weer naar de vk? Dan zou ik voor de zekerheid toch evenvragen om je bloeddruk en urine te controleren ivm zwangerscahpsvergiftiging. Ik ben gisteren ook even gechekt omdat mn bloeddruk ineens omhoog was geschoten. Gelukkig niks aan de hand maar toch even fijn om te weten!
Sterkte!
Liefsmvtwee

Terug
Bovenaan