Gisteravond ook een echo gehad

Gisteravond ook de eerste echo gehad. En alles is gelukkig goed. het kindje zien bewegen, en het hartje zien kloppen, was precies 9 weken zwanger. Alleen is de uitgerekende datum 4 dagen opgeschoven naar 14 mei (net zoals bij de vorige).

gister al de rest van de familie ingelicht. Straks als mijn baas komt het ook aan hem vertellen. Ben zeer benieuwd naar zijn reactie.

Dank jullie wel.

@okkie022, ja de familie was erg blij. Mijn ouders en schoonouders wisten het al. mijn broer vond het superleuk, had het wel verwacht maar eigenlijk pas een jaartje later. Mijn zwager kwam gelijk langs met een bos bloemen, en mijn schoonzus vond het ook leuk.

net ook aan mijn baas verteld, en na het gefeliciteerd kwam hij gelijk aan met de vraag, Je komt na je verlof toch wel terug? zo niet dan ga ik met vervroegd pensioen. Wel fijn om te weten aangezien mijn contract in juni afloopt, en ik er dus vanuit kan gaan dat ik een contract voor onbepaalde tijd krijg.

Wat fijn dat je een goede echo had, en ook altijd leuk als je familie en werkgever zo leuk reageren. Met zo'n reactie zou ik er ook van een vast contract uitgaan.

Terug
Bovenaan