gisteravond voor het eggie.. maardaarna een zenuwachtig gevoel in mijn buik

gister was de eerste dag na mijn stopweek zonder weer opnieuw aan de pil te gaan,
maar ik voelde me na de sex opeens heel onzeker..
nu werd ik weer zwanger, wat zouden sommige mensen wel niet denken.. al na 6  maanden.. en straks misschien weer die misselijkheid
allerlei dingen speelde opeens door mijn hoofd, terwijl ik echt suppperr graag een 2e wil
misschien was het gewoon de spanning
of de weet wat me misschien te wachten staat?!
hebben meer dames hier last van gehad?  

groetjes britta

Heb geen ervaring, maar... het is een hele beslissing, hoor!
Zeker nu je weet wat het inhoudt om mama te zijn en continue voor zo'n kleintje te zorgen... Ik kan me best voorstellen dat er dingen door je hoofd flitsen!
Je kunt nu niet meer naief en onwetend een zwangerschap beginnen, lijkt me zo!
(bovendien zullen er nog genoeg hormonen rond zwerven van de vorige zwangerschap...)

Praat het van je af en ga er lekker voor!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (20 weken)

Hoi,

Ik kan me die twijfels opeens best voorstellen. Ik zou het ook hebben. Van de buitenwereld moet je je niets aantrekken, wat die vinden moeten ze bij de politie brengen! Als jullie er zelf helemaal achter staan, moet dat niet belangrijk zijn en 6 maanden, worden er 15 als je al meteen zwanger bent, klinkt toch al heel anders, niet. Heel veel succes ermee en ik hoop dat je er wat rustiger onder wordt.

Groetjes Ilona

Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Niet wij al echt voor een 2e gaan maar we doen er ook niet alles aan om het te voorkomen zeg maar    Als het gebeurt, is het super en zijn we er  hartstikke blij mee! Maar ook ik denk dan meteen aan de buitenwereld, hoe moet ik dat op mijn werk verkopen, wat zullen anderen wel niet denken enzo. Inderdaad, wat anderen zullen zeggen is hun probleem, maar toch... Niks van aantrekken, makkelijker gezegd dan gedaan, hihi! Maar het is een tijdelijk probleem, na de eerste 'schrik' is iedereen er zo aan gewend. Lekker voor gaan dus!! Enne.. succes en veel plezier

hihi dat zijn de hormonen van de vorige zwangerschap die spreken denk ik.....

meid, als jullie een tweede willen en daar ook vooral helemaal achter staan, dan kan de rest van de wereld het dak op toch?

succes

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan