Gisteravond weer vk geweest

TWD

New member
Tis wel raak deze week...
Sinds vrijdag de kleine bijna niet meer gevoeld zaterdag ochtend om half 6 heel licht en daarna helemaal niet meer...
Dus maar ff gebeld, aangezien ie normaal gesproken hartstikke druk is...hij lag/zat helemaal aan de rechterkant, rechtop met hoofdje naar boven..
Ik heb meer dan genoeg vruchtwater en veel ruimt vandaar dat ik waarschijnlijk niets voelde...
Moet nu ff afwachten en als het nog steeds zo is tussen 10 en 11 even bellen en dan gaat ze in overleg...ff afwachten dus...aangezien het ontzettend rustig is...zo ff wat dingetjes doen en kijken of ik hem wakker kan krijgen
 
Oh, dat lijkt me best even schrikken! Wel goed dat je gebeld hebt. Bij mij is het ook altijd heel druk. Vooral als ik ga liggen. Mocht ik dan niets voelen, dan helpt heel rustig diep ademen vaak wel.

Succes! Hoop dat je hem gewoon weer regelmatig voelt!

Groetjes!
 
hoe bedoelde je dat als je tussen 10 en 11 wat minder voelt dan overleggen . WAs je niet geweest voor echo ?
 
Als ik zondag nog niets voelde moest ik s'ochtends tussen 10 en 11 uur even weer bellen dan wou ze met ziekenhuis overleggen, was gelukkig niet nodig. Hebben zaterdagavond wel een herl duidelijk hartje gehoord hoor....en zondagochtend tegen half 10 was hij weer aanwezig hartstikke druk buik ging Hern en weer.
 
Terug
Bovenaan