Gisteren 20 wk echo gehad!

Zoals het kopje al zegt,was gisteren De dag!
Mijn god wat was ik weer nerveus,dat wordt er niet minder op ookal is het m,n derde kindje.
M,n dochtertje van 4 was ook mee.
De echo viel een beetje tegen,in die zin,dat het niet ging zoals ik gewend was van m,n andere 2 kids. Had het gevoel dat de echoscopiste van alles oversloeg.Waarschijnlijk niet hoor,maar ze zei zo weinig.Is toch wel fijn als ze benoemen waar ze naar kijken. En op het laatst zei ze ook nog ,heb ik nu alles gehad, ff kijken geloof het wel...!?.. hallo? maar goed, onze kleine spruit lag met de rug naar ons toe,dus het koste de echoscopiste veel moeite om het hartje goed te kunnen zien.Ik werd er een beetje nerveus van hoor! Maar uiteindelijk bleek alles ok. Ruggetje gesloten,mondje mooi gesloten enz.Mijn dochtertje hoopte erg op een zusje,dus vroeg de echoscopiste nog wat ze dacht dat het werd. Toen zei ze,nou je krijgt toch een broertje!
Whaaahahaha., nog zo,n kleine dondersteen ;)Geloof ze was toch een beetje teleurgesteld,maar haar broertje zei al steeds vol overtuiging dat hij een broertje kreeg. Ik vond het deze keer ook minder goed te zien, bij mijn 2 oudste zag ik heel duidelijk het verschil,maar nu dachten mijn man en ik gezien te hebben dat het een meisje zou zijn en zegt de echoscopiste dat het toch echt een jongetje is. Ik heb het gisteren echt even moeten laten bezinken,want m,n man en ik dachten ook eigenlijk dat we weer een meid zouden krijgen. Gek he ,hoe je brein dan werkt,dat je echt ff om moet schakkelen. Ik sprak ookal vaker over een zij,heel stom eigenlijk.
Over 2,5 week hebben we nog een pretecho gepland,gelukkig! ,Want die vond ik bij mijn 2 oudste uitgebreider dan de echo van gisteren. We krijgen een ZOON!! Het blijft bijzonder.

Fijne koninginnendag iedereen!

Liefs Do29

Wat leuk!! En fijn dat alles goed was... Kan me voorstellen dat het jammer was dat de echoscopiste weinig vertelde, ze dacht mss: dit is de derde, die ouders weten alles wel! Niet dus, want het blijft elke keer spannend...
Ik was dit keer ook zenuwachtiger dan bij de 1e, heel apart. Wij krijgen er een zoon èn een dochter bij, dus hebben straks ook 2 jongens en een meisje. Gezellig!!
Groetjes,

Gefeliciteerd met nog een zoontje erbij :D

Minder dat de echo een beeje tegenviel, is inderdaad jammer. Maar gelukkig heb je nog een pretecho, en daar zullen ze besilst nog eens alles dunnetes nalopen en wel tekst en uitleg uitgeven!

Hhahaha, grappig dat je dochtertje een beetje teleurgesteld was, zij zag zichzelf natuurlijk al met de barbies spelen met haar kleine babyzusje hihi

Komt helemaal goed, nu kan ze toch nog lekker moederen hahaha

liefs

He Do, zo lekker zeg goed nieuws.
Heerlijk van harte meid. Hoe dan ook je zoon en dochter hoopte allebei op een speelkameraatje, niets aan te doen voor je kleine meid. Misschien nog maar ene keer hierna proberen hahah.
Ik vond de pretecho ook veel leuker, en er was ook meer tijd zodat we zelf alles konden zien. Uitleg was beter. Ik snap dat de 20 weken echo medisch is, maar een beetje uitleg was inderdaad voor jullie wel prettig geweest.

Geniet van het goede nieuws, en je bent al op de helft........

liefs nath

He Do, zo lekker zeg goed nieuws.
Heerlijk van harte meid. Hoe dan ook je zoon en dochter hoopte allebei op een speelkameraatje, niets aan te doen voor je kleine meid. Misschien nog maar ene keer hierna proberen hahah.
Ik vond de pretecho ook veel leuker, en er was ook meer tijd zodat we zelf alles konden zien. Uitleg was beter. Ik snap dat de 20 weken echo medisch is, maar een beetje uitleg was inderdaad voor jullie wel prettig geweest.

Geniet van het goede nieuws, en je bent al op de helft........

liefs nath

wat leuk!
gefeliciteerd!!!!
mijn middelste dochter was overtuigd van een zusje en mijn oudste van een broertje!
toen het dan een zusje bleek (onze 4e meid) waren ze eigenlijk wonderbaarlijk blij!
ik had teleurstelling verwacht maar ze stonden te juigen! (bijna 5 en 3 jaar)

ik heb volgende week de 20 weken echo,spannend.
liefs

Terug
Bovenaan