gisteren 20 wkn echo gehad en......

A

Anoniem

Guest
WE KRIJGEN EEN JONGEN!!!

Heel raar want ik moest wel even wennen aan het idee... ik was er zo van overtuigd dat ik een meid kreeg haha...
Maar alles ziet er keurig uit en hij is lekker bezig in mama's buik!

Officieel een Sam in mijn buik en dat voelt heerlijk om te weten
Hij heeft zich mooi opgesteld voor de echo want hij liet telkens zijn gezichtje zien en je zag al duidelijk hoe hij eruit zag als hij zich net goed draaide...

We hebben ook een dvd mee naar huis genomen met de beelden erop en dan zie je m lekker drinken van het vruchtwater hihi...

Dikke kus van an

WOW wat gaaf meid, een manneke, raar is dat he? hoe je het gevoel kan hebben dat het anders is :p Mijn vriend was overtuigd van een meid en moest echt effe wennen aan het feit dat het een jongen was, hij liep al zoals die reclame van de mcdonalds met zijn meid in een feeenpakje haha

WHAHAHA ja dat vind ik zooo'n leuke reclame!

Een meid is ook erg schattig maar een jongen kan je weer lekker stoer aankleden :p
Jij krijgt ook een zoon neem ik aan dus ;)

x

jep en we noemen hem ook al bij zijn naam: Dean, iedereen snapt dat niet maar maakt ons niet uit, het is gewoon al onze Dean (of liefkozend Dino of Dientje)

Ach ja er zijn evenveel leuke dingen aan een meid als aan een jongen, jongens zijn volgens ons mam wat minder kattig als dat meiden kunnen zijn (en zij heeft  twee flinke kattenkoppen van meiden gehad haha)

Mijn vriend is nu helemaal om hoor, zeker omdat het een motorcrosser is en hij zou het liefst nu al zo'n minimotor kopen haha, hij heeft zelfs zijn eerste KTM (crossmerk) luierpakje al! Maar dat had ie volgens mij bij een meid ook gedaan, daar had ie de eerste vrouwelijke topcrosser van willen maken. (alsof die niet van een andere sport mag gaan houden hahaha) en mijn vader (de opa) maar hopen dat het een voetbalfan is..

We zijn nu al er zo mee bezig en zo gericht het is hele leuke voorpret! Ik ben blij dat ik het geslacht al weet, je bent al echt bezig met je zoon en heel gericht i.p.v. DE baby, ik kan daar echt van genieten!

Gefeliciteerd, een lekker manneke dus!!!

Is idd gek als je je op iets anders hebt ingesteld: ik ging er bij mijn eerste ook vanuit dat het een meid zou zijn... Toen ik te horen kreeg dat het een jongen was heb ik meteen mijn hele familie afgebeld!!! (bij ons kwamen vooral meiden voor in de familie en mijn vriend had al twee meiden uit zijn vorige relatie)

Wel grappig, want daarna zijn er in mijn familie (bij broer en nichtjes) alleen maar jongens geboren zodat er op de verjaardag van mijn zoontje 5 jochies van een tot drie jaar taart aan het eten waren!!! ( heeft erug leuke foto's opgeleverd).

Nu hoop ik dus stiekem een beetje op een meid (om het evenwicht te herstellen zeg maar...) Heb mijn echo gehad, maar ik heb het een verassing gelaten (zo moeilijk om het niet toch te vragen...) Maar het belangrijkste is natuurlijk dat het gezond is!!!

Veel lief en geniet maar lekker van dat mannetje in je buik!
Nika

miss is dat vrouw eigen omj ervan uit te gaan dat het een meid is haha..

bij mij in de familie komen ook alleen meisjes eerst dus ben de eerste die eerst een jongen krijgt...

en wat ponyville zegt is erg herkenbaar..mijn vriend is drummer en hij zei: als het een meisje is dat wordt het de beste drumster van de wereld :p
Dat is dus weer man eigen waarschijnlijk hihi

Wij noemen hem ook al Sam hoor dus ik vind het niet raar dat jullie dat doen ;)

Dikke kus van an

Dus we krijgen een drummer EN crosser helemaal te gek, nou weet je ik wist al vanaf dag 1 dat het een jongen was, vraag me niet waarom maar het was een gevoel, ik ben ook meer een jongens mama (nogal lomp soms en werk hier alleen maar met mannen)

Hey,

Wat leuk dat je weet dat je een zoontje krijgt! Wij wisten vorig jaar rond deze tijd dat we een jongen zouden krijgen. Tenminste, dat werd bevestigd. Ons gevoel was correct. Ook wij noemden hem al bij z'n naam, Dean. Inmiddels is hij bijna 9 mnd. Wat gaat het toch hard.

Groetjes,
Nelly mv Deantje

Terug
Bovenaan