Gisteren 2de echo gehad

Hoi,

Ik heb gisteren mijn 2de echo gehad en twee weken geleden stond mijn uitgerekende datum op 22 april. Nu is dat met 6 dagen vervroegd naar 16 april. Nou lees ik hier heel vaak dat het met 1 of 2 dagen vervroegd is maar ik vind 6 dagen wel erg veel leuk maal veel. Heeft iemand dat hier ook gehad.

P.S: Alles was gelukkig goed met de kleine en is zelf in 2 weken van 1,9cm naar ruim 5 cm. gegaan. Hij/zijn was lekker aan het ronddobberen daarbinnen.

Gr. Emma

leuk he zo'n echo. Ik ben ook 16 april uit gerekend.
Ik was eigenlijk 14 april, maar omdat ik 16 april had uitgerekend en een normaal cyclus had blijft het 16 april. Gezellig hoor. Nu ben ik niet meer alleen hihi

Ben ook van 21 april naar 17 april gegaan...als ik naar mijn berekening kijk moet ik wel een hele rare cyclus hebben gehad,hahaha...maar ja de echo zei het vandaag...ik had 15 juli de laatste menstruatie en een normale cyclus???

hoi wat leuk sanneenrick zijn we tegelijkertijd uitgerekend. gezellig.

Mijn cyclus was ook altijd op de dag af 28 dagen. ik kon er de klok echt op gelijk zetten. Daarom vond ik het ook zo'n groot verschil. Maar goed alles gaat goed met de kleine en ik mag over 2 weken terug komen bij de vk voor een extra controle eigenlijk om het hartje te horen (mocht dit lukken de eerste keer natuurlijk).

Gr. Emma

Vreemd he. Nou het zal wel kloppen als de vk het zegt :). Nou heb je wel een sprongetje gemaakt en ben je al wat verder. Ook fijn. Ik moet over 3 weken weer terug komen en kan dan eindelijk naar het hartje luisteren. Met 14 weken moet dat toch wel lukken.

Terug
Bovenaan