gisteren 2e echo gehad

hoi allemaal

vorige week schreef ik dat ik bij mijn eerste echo dat ze nog niets konden zien behalven het vruchtzakje

gisteren de tweede echo gehad.
we hebben weer niet zo heel veel kunnen zien.
maar gelukkig wel het hartje zien kloppen.
voor de rest konden ze er nog niets van maken.
ze denken dat ik minder ver ben dan ik zou moeten zijn.
maar ze kunnen nog steeeds niet zeggen hoe ver ik ben.

nu drie weken wachten voor de volgende echo.
dan moeten we zeker wat meer kunne zien.

ze hebben weer uitwendige echo gemaakt.
de pratijk waar mijn verloskundige aangesloten zit doen alleen uitwendige echo´s
wel jammer want inwendig had ik zeker weten meer kunnen zien.
nu maar wachten tot het 3 januari wordt.

Zo raar dat ze geen inwendige echo doen.
Maar wel weer fijn dat je in ieder geval het hartje hebt zien kloppen dat lijkt me al een hele gerust stelling.
Succes met wachten tot 3 januari.
Ik mag morgen weer naar de gynaecoloog voor de 4e echo alweer deze zwangerschap en ben nog maar 10 weken...

dat was zeker een gerust stelling dat ik het hartje heb zien kloppen.
volgens mijn culus zou ik zo rond 8 a 9 weken zitten.
maar ze denken dat ik nu rond 6 a 7 weken zit.

Waarom mag je niet naar de gyn voor een eerdere termijnecho?? Heb ik mijn eerste zwangerschap ook gedaan, kon tussen 6-10 weken zwanger zijn, en was 6 weken bleek uit inwendige echo..

gr Yosha

Ik heb de eerste 3 echo's allemaal inwendig gehad omdat er uitwendig niet zo veel van te zeggen valt. pas met 10 weken kreeg ik een uitwendige. Maar wel fijn dat je een hartje hebt zien kloppen.

ze vinden het niet nodig om naar de gyn te gaan voor een termijnecho.
ik heb net de verloskundige gesproken.
ze hebben het hartje zien kloppen dus dat is goed.
en hoever ik ben moet ik gewoon nog wachten wat dat vinden ze minder belangrijk voor nu.

ik ben zeker wel blij dat ik het hartje heb zien kloppen want ik weet nu wel zeker dat er iets leef in mijn buik.

Zeker wel positief dat je het hartje hebt zien kloppen!
Bij mij hebben ze nu 2 echo's gemaakt, beide inwendig. Benieuwd wat ze maandag gaan doen. Ben dan bijna 13 wkn...

Terug
Bovenaan