Gisteren afspraak en we gaan voor icsi!

Heey meiden,

We hadden het gisteren een beetje druk...dus vandaar dat ik nu ff een berichtje schrijf :)

Nou we zijn dus bij de dokter geweest een heel hoop vragen en uitleg... En de grootse vraag was eigenlijk hoe kan het dat me eicel niet verdeeld en wat ze er aan kunnen doen,

We kregen te horen dat me 3 eicellen die gedeeld waren maar 1 cellig waren. En dat ze op dat 3 stopten met delen, onze dokter heeft het vu gebeld waar wij bij waren, en me eitjes lagen er nog, ze willen dan het nog een paar dagen aan kijken of er echt niet nog wat gebeurt..maar helaas,

En nu hebben we dus gekozen om icsi te gaan doen, de 19 dec hebben we een afspraak voor de planning en dan gaan we volgend jaar Jan beginnen ( dus over een paar weken) en dan is het maar weer afwachten wat er gebeurt.

Nu zei de dokter ook ja als dit niet lukt is dit het laatste wat we kunnen doen, maar er is nog eicel donatie maar dan moet je wel iemand hebben die een eicel wil doneren, nu vroeg ze of ik een zus heb of een vriendin. Dus ik zei gelijk k heb een zus en die wil dat zeker weten doen dat weet ik...dat doet ze gewoon.

Toen waren eigenlijk klaar in het zh en daarna moesten we ff wat bij me zus ophalen, en ik had het gelijk vertelt van hoe of wat we gaan doen en ik zei over de eicel donatie als het echt nodig moet zijn...ze reageerde Tuurlijk dat doe ik gelijk.... Dus dat is fijn dat we dat geven ook echt wel hebben. Maar we hopen natuurlijk dat dat niet nodig is.

De 19de horen jullie wanneer ik weer moet beginnen met prikken...

Xxxxx brenie

Jeetje wat een verhaal. En wat een mooi gebaar van je zus. Ik hoop dat dit gaat werken, liefst van jezelf natuurlijk, maar anders van je zus.
Heeft je zus zelf al een '' compleet gezin'?
Succes meis.
gr.

Heey meiden,

Snipi voor jullie ook weer spannend...

Wenser... Me zus en der vriend hebben een meid..van 1 maand...en ik weet niet of ze er nog meer willen, maar zover is het nog niet..eerst nu maar even de icsi afwachten... En het is zeker een mooi gebaar van me zus dat ze ons dan toch wilt helpen als het echt niet lukt..maar ik neem aan dat ieder zus dat wel voor elkaar zou doen.... Zo zie ik dat dan...het kan natuurlijk ook anders...

Xxxx bren

Jeetje, meis.... Wat spannend! Ontzettend lief van je zus, prachtig gebaar!! Dit jaar afsluiten en vol goede moed, hoop en geluk door naar een nieuw jaar.

Succes de 19e!!

Xxx

Spannend!

Hopen dat het niet zover hoeft te kmen om over te gaan tot eiceldonatie, maar de donor heb je a gevonden! Dat moet ook een geruststellend gevoel zijn.

Sterkte!

Heey meiden,

Het is weer spannend allemaal!!! Maar we gaan met volle moed het nieuwe jaar in!!! En het is zeker fijn dat de donor al gevonden is... Alleen hopen we natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen...

Xxxx brenie

Oh meid wat spannend ICSI, bij ons is dat de juiste stap geweest! Wel bij de 2e poging gelukt..

Mijn zus was juist alles aan het uitzoeken ivm draagmoederschap voor ons kindje...zooo onwijs lief, terwijl zij nooit meer zou mogen bevallen natuurlijk, dus dan wist ze al dat het een keizersnede zou worden. Dat iemand zooo met je verdriet meeleeft en wil proberen hier iets aan te doen, is zo'n ongelooflijk mooi gebaar! Gelukkig is het bij ons niet nodig geweest want juist die poging bleek ik zwanger..

Meid ik hoop dat het bij jullie net zo afloopt als bij ons!

Terug
Bovenaan