Gisteren beide ouders, broer en zus verteld, zoooo leuk!!

We vonden het best spannend om het de ouders te vertellen, gezien wat er vorig jaar allemaal gebeurd is. Maar uiteindelijk is het een hele mooie dag geworden en hebben we er een heel goed gevoel over.

We hadden een mooie bos bloemen met een knuffel erin en een kaartje met de tekst 'in blijde verwachting' erop. De knuffel viel goed op, maar de kaart hadden we tussen het folie gestopt. Hierdoor zagen ze de knuffel, begonnen na te denken, keken ons toen aan (wij zeiden even niks om alles op z'n beloop te laten). Nadat de bos bloemen nog een paar keer was rondgedraaid en bekeken, zagen ze de kaart en was het dikke tranen van blijdschap. Zooo grappig en mooi moment tegelijk. Dus nu lekker aan het nagenieten van deze mooie momenten.

Liefs
 
Ik heb het nog niet durven te vertellen , wil het vanaf
4 mnd zeggen . Alleen me ma en zusje weten het nu . Hoever ben je ? Geniet ervan ...

Liefs
 
Hi Blondie,

Wat superleuk zeg! Ik zie het zo gebeuren! Hier waren het inderdaad ook tranen met dikke tuiten van blijdschap, heerlijk he?! Ik snap dat je daar nog even van wil nagenieten!

Nu nog een weekje of 4/5 en we kunnen het kindje gaan voelen, daar kijk ik zo naar uit!
 
@denise Nog niet iedereen weet het, daar wil ik nog een 2/3 weekjes mee wachten. Maar wordt al wel steeds leuker hoe meer mensen het weten.

@hmimes Met 4 mond dat is wel erg ver. Of bedoel je als je in je 4e maand zit, dus met 13wk. Ik ben morgen 11wk en heb het ouders dus verteld met 10+4. Beste vriendinnetjes wisten het al en rest vertel ik het dus als ik in de 13e week ben, dus 2e helft mei.

@Uc2 Geniet er nu nog van! Helemaal super.

@Marieke- Nou zeg dat wel! En nu je het zegt lijkt me de tijd van het voelen ook weer super mooi. Had ik nog niet aan gedacht, dus bedankt! Maar denk dat dit bij mij nog wel zo'n 8 weekjes gaat duren. Meestal tegen week 19/20 toch? Hoe vroeg voelde jij wat? Wel zal ik onwijs alert zijn in die periode of ik hem wel elke dag zal voelen, dus ben ook weer benieuwd hoe die periode voor mij/ons zal zijn. We zullen het zien :)
 
Hi Blondie,

Sorry, late reactie... ik ben een paar dagen offline geweest om me te kunnen voorbereiden op mijn examen van de Gastouderacademie, maar nu ik dat achter de rug heb weer tijd om te antwoorden!

Om je vraag te beantwoorden: ik voelde ons zoontje voor het eerst toen ik 17 weken zwanger was, ik heb nu al wel eens het idee dat ik het kindje voel bewegen, maar weet het nog niet zeker...
 
Terug
Bovenaan